Google Ads Dąbrowa Górnicza.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Dąbrowa Górnicza.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Dąbrowa Górnicza

Prowadzisz firmę w Dąbrowie Górniczej i chcesz pozyskiwać klientów skuteczniej? Przymierz się do Google Ads i skorzystaj z zalet, które sprawiły, że jest to najchętniej wybierany przez przedsiębiorców system reklamowy w Sieci. Wielu Twoich konkurentów z Dąbrowy Górniczej, jak i okolic już korzysta z Google Ads i nie możesz sobie pozwolić na pomijanie tego kanału czy nieefektywne wydatkowanie budżetu.

Filary Google Ads

  • Mierzalność - Dokładnie wiesz, ile kosztowało pozyskanie każdego klienta, które grupy odbiorców są najcenniejsze albo kiedy Twoje reklamy są szczególnie skuteczne, To bezcenne dane, nie tylko z punktu widzenia optymalizowania reklam, ale i ogólnie procesów biznesowych.
  • Targetowanie - Docierasz do idealnych odbiorców dzięki maksymalnemu konkretyzowaniu. Wyświetlasz się zatem na najlepsze słowa kluczowe dla swojej branży, określasz wiek, płeć czy zainteresowania odbiorców, określasz też lokalizację odbiorców - np. mieszkańców Dąbrowy Górniczej czy bezpośredniej okolicy.
  • Czas - Wyświetlasz reklamę zgodnie z harmonogramem, sezonami zakupowymi czy aktualnymi możliwościami obsługi klientów. Stymulujesz biznes wtedy, kiedy trzeba i masz możliwość dowolnego skalowania napływu klientów.
  • Miejsca reklamowania - Możesz wykorzystać do swoich reklam wyszukiwarkę Google i korzystać z linków sponsorowanych. Możesz tworzyć reklamy banerowe na witrynach jak wp.pl czy onet. Możesz uruchomić reklamy na Youtube, jak również reklamy produktowe dla sklepów internetowych czy remarketing, który dotrze do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową.
  • PPC - Pay Per Click czyli płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę, gdzie to tylko Ty masz wpływ co dalej wydarzy się z danym użytkownkiem.

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Klasycznie - to zależy. Zależy od tego w jakiej lokalizacji wyświetlasz daną reklamę, z jakich fraz korzystasz, by pojawiać się w wyszukiwarce Google, komu oferujesz swoje produkty i usługi, a także od tego jakich tekstów i kreacji używasz w reklamie albo ile firm z Tobą konkuruje. To wszystko ma znaczenie. Bazowo można powiedzieć, że mała firma usługowa z Dąbrowy Górniczej powinna inwestować od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie w Google Ads. Znowuż średniej wielkości sklep internetowy, oferujący swoje produkty w całym kraju może spokojnie wydawać kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Sporo również zależy od tego, jakie cele postawisz przed agencją prowadzącą reklamy Google Ads.

A jak wybrać agencję do współpracy?

Dobra agencja przede wszystkim powinna dysponować stroną która budzi zaufanie. Pokazuje swoich specjalistów i ich liczbę z danej dziedziny. Posiada certyfikaty oraz najwyższy status partnerstwa z Google, a także prezentuje case study swoich działań. Niemniej ważne są opinie klientów dostępne w Google Maps czy na Facebooku. Dobrze też sprawdzić z jakimi technologiami dana firma współpracuje gdyż może to potencjalnie polepszyć wyniki kampanii.