Google Ads Dąbrowa Górnicza
Prowadzisz firmę w Dąbrowie Górniczej i chcesz pozyskiwać klientów skuteczniej? Przymierz się do Google Ads i skorzystaj z zalet, które sprawiły, że jest to najchętniej wybierany przez przedsiębiorców system reklamowy w Sieci. Wielu Twoich konkurentów z Dąbrowy Górniczej, jak i okolic już korzysta z Google Ads i nie możesz sobie pozwolić na pomijanie tego kanału czy nieefektywne wydatkowanie budżetu.
Filary Google Ads
- Mierzalność - Dokładnie wiesz, ile kosztowało pozyskanie każdego klienta, które grupy odbiorców są najcenniejsze albo kiedy Twoje reklamy są szczególnie skuteczne, To bezcenne dane, nie tylko z punktu widzenia optymalizowania reklam, ale i ogólnie procesów biznesowych.
- Targetowanie - Docierasz do idealnych odbiorców dzięki maksymalnemu konkretyzowaniu. Wyświetlasz się zatem na najlepsze słowa kluczowe dla swojej branży, określasz wiek, płeć czy zainteresowania odbiorców, określasz też lokalizację odbiorców - np. mieszkańców Dąbrowy Górniczej czy bezpośredniej okolicy.
- Czas - Wyświetlasz reklamę zgodnie z harmonogramem, sezonami zakupowymi czy aktualnymi możliwościami obsługi klientów. Stymulujesz biznes wtedy, kiedy trzeba i masz możliwość dowolnego skalowania napływu klientów.
- Miejsca reklamowania - Możesz wykorzystać do swoich reklam wyszukiwarkę Google i korzystać z linków sponsorowanych. Możesz tworzyć reklamy banerowe na witrynach jak wp.pl czy onet. Możesz uruchomić reklamy na Youtube, jak również reklamy produktowe dla sklepów internetowych czy remarketing, który dotrze do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową.
- PPC - Pay Per Click czyli płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę, gdzie to tylko Ty masz wpływ co dalej wydarzy się z danym użytkownkiem.
Ile kosztuje reklama w Google Ads?
Klasycznie - to zależy. Zależy od tego w jakiej lokalizacji wyświetlasz daną reklamę, z jakich fraz korzystasz, by pojawiać się w wyszukiwarce Google, komu oferujesz swoje produkty i usługi, a także od tego jakich tekstów i kreacji używasz w reklamie albo ile firm z Tobą konkuruje. To wszystko ma znaczenie. Bazowo można powiedzieć, że mała firma usługowa z Dąbrowy Górniczej powinna inwestować od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie w Google Ads. Znowuż średniej wielkości sklep internetowy, oferujący swoje produkty w całym kraju może spokojnie wydawać kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Sporo również zależy od tego, jakie cele postawisz przed agencją prowadzącą reklamy Google Ads.
A jak wybrać agencję do współpracy?
Dobra agencja przede wszystkim powinna dysponować stroną która budzi zaufanie. Pokazuje swoich specjalistów i ich liczbę z danej dziedziny. Posiada certyfikaty oraz najwyższy status partnerstwa z Google, a także prezentuje case study swoich działań. Niemniej ważne są opinie klientów dostępne w Google Maps czy na Facebooku. Dobrze też sprawdzić z jakimi technologiami dana firma współpracuje gdyż może to potencjalnie polepszyć wyniki kampanii.