Google Ads Dzierżoniów
Prowadząc firmę w Dzierżoniowie albo jakimkolwiek innym zakątku kraju, musisz pozyskiwać klientów w sposób przewidywalny, ciągły i możliwie optymalny finansowo. Większość przedsiębiorców w Polsce nie ma jednak pojęcia, ile de facto kosztuje go pozyskanie klienta, ani jaki będzie nadchodzący miesiąc w sprzedaży. Te dwie podstawowe kwestie pomoże rozwiązać narzędzie Google Ads, które pozwala reklamować się na wiele różnych sposobów, oferuje sobą mierzalność wyników, a także szereg innych zalety. Jeżeli chcesz reklamować się skutecznie na terenie Dzierżoniowa, wówczas czytaj dalej!
Zalety Google Ads
W Google Ads płacisz za kliknięcia i realne przejścia na swoją stronę, a dzięki podpięciu odpowiednich kodów konwersji dokładnie wiesz, ile kosztowało Cię pozyskanie konkretnego klienta i jaka fraza kluczowa sprawiła, że tym klientem się stał. Wiesz też ile zarobiłeś dzięki reklamie, które grupy, w które celujesz są najskuteczniejsze, czy w jakim czasie najlepiej wyświetlać reklamy. To wszystko bezcenne informacje z punktu widzenia biznesu.
Co więcej, Google Ads to przewidywalne środowisko reklamowe - o ile Twoja branża nie jest typową sezonówką, wówczas masz pewność pozyskiwania klientów dzięki temu narzędziu. Możesz też dostosowywać reklamy do intensywności danego sezonu sprzedażowego, a możesz też je wygaszać, kiedy np. nie dajesz rady z obsługą zbyt wielu klientów.
Google Ads pozwala na wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google w formie linków sponsorowanych, ale także pokazywanie potencjalnym klientom banerów reklamowych w sieci reklamowej, która obejmuje większość witryn w Polsce. Możesz też tworzyć angażujące reklamy wideo na Youtube, czy reklamy produktowe i remarketing, który będzie śledził użytkowników, którzy już byli na Twojej witrynie, ale np. porzucili koszyk bo coś ich rozproszyło.
Twoje reklamy dotrą też do świetnie skrojonej grupy odbiorców - możesz targetować po wieku, płci czy zachowaniach i zainteresowaniach sprawiając, że zainwestujesz w reklamę widoczną tylko dla grup potencjalnie najbardziej zainteresowanych.
Samodzielnie czy z agencją?
Samodzielne prowadzenie Google Ads jest możliwe, ale wymaga wiele czasu poświęconego na naukę optymalizacji reklam i poprawnej analityki włącznie z instalacją odpowiednich kodów śledzących. Dojście do poziomu średniozaawansowanego poprzedzone również zostanie przepalaniem budżetu w miejscach, gdzie doświadczony specjalista szybciej spostrzegłby pole do poprawy. Dlatego Google Ads - jako ważne, a dla wielu firm najważniejsze miejsce pozyskujące klientów - powinno być prowadzone przez doświadczoną agencję. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze bowiem osoba zaznajomiona z tematem i dysponująca szerokim doświadczeniem w różnych branżach, o wiele szybciej dojdzie do satysfakcjonujących wyników.
Ile kosztuje reklama Google?
Reklama w Google kosztuje różnie. Małą firma usługowa z Dzierżoniowa może inwestować kilkaset złotych, a duży sklep internetowy z Dzierżoniowa działający na cały kraj i kilkadziesiąt tysięcy. Wszystko zależy zatem od celów i skali działania, ale także szeregu zmiennych, jak grupa, którą targetujemy, słowa kluczowe, które wykorzystujemy czy chociażby kreacja i teksty reklam, które mogą być mniej lub bardziej skuteczne.