Google Ads Gdańsk
Gdańsk to jedno z najdynamiczniejszych i najbardziej przedsiębiorczych miast Polski od setek lat. Prowadząc firmę w Gdańsku, musisz zmierzyć się z ogromną konkurencją i to niezależnie od tego w jakiej branży działasz. Musisz zatem wybierać formy reklamowania się, które trafiają możliwie najprecyzyjniej w Twoje grupy docelowe, pomijając jednocześnie te, które nie są zainteresowane zakupem Twoich produktów lub usług. Dokładnie tak precyzyjne targetowanie umożliwiają reklamy Google Ads, które są zresztą najchętniej wybieranym narzędzie do marketingu internetowego na świecie. Dzieje się tak za sprawą kilku ważnych czynników!
Przyczyny popularności Google Ads
- Mierzalność - Narzędzie Google Ads zbiera całościowe dane na temat kampanii dzięki czemu wiesz ile kosztowało pozyskanie konkretnego użytkownika, jak i ile kosztuje średnio pozyskanie klientów. Wiesz również, które grupy odbiorców są najbardziej wartościowe, albo kiedy wyświetlanie reklam jest najbardziej opłacalne. To wszystko dane o kapitalnym znaczeniu dla każdego marketingowca i właściciela firmy.
- Targetowanie - Reklamy Google Ads docierają do idealnych użytkowników z punktu widzenia Twojego biznesu. Selekcjonujesz odbiorców ze względu na wiek, płeć, siłę nabywczą czy zachowania w sieci co zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez nich Twoich produktów lub usług. Im lepiej targetowana reklama, tym jednocześnie zazwyczaj tańsza bo nie przepalasz pieniędzy na docieranie do osób niezainteresowanych kupnem.
- Wiele kanałów - Dzięki Google Ads możesz wyświetlać się w wyszukiwarce Google pod postacią lekam tekstowych w wyszukiwarce, jak również za pośrednictwem reklam banerowych w wielu polskich serwisach jak np. wp czy onet. Możesz również tworzyć reklamy produktowe dla sklepów internetowych czy niezwykle skuteczne reklamy wideo na Youtube, które angażują i poszerzają lejek potencjalnych odbiorców. Masz również szerokie możliwości tworzenia remarketingu w sieci, by docierać do osób, które już znają Twoją stronę internetową.
- Elastyczność budżetowa i czasowa - Niezależnie od budżetu możesz działać w Google Ads odnosząc sukces. Mała firma usługowa w Gdańsku może inwestować 3 czy 4 tysiące, a duży sklep internetowy działający na terenie kraju i kilkadziesiąt tysięcy. Możesz też dowolnie sterować intensywnością wyświetlania reklam np. w zależności od sezonów sprzedażowych.
Koszty kampanii Google Ads
Koszt reklamy Google kształtuje się w zależności od wielu zmiennych, spośród których najważniejsza jest lokalizacja wyświetlania reklam - np. Gdańsk będzie relatywnie droższy niż Elbląg dla wielu przypadków. Kluczowa jest też kreacja - teksty i grafiki, jak również wykorzystywane frazy kluczowe i targetowana grupa.
Z kim współpracować przy Google Ads?
Jak wybrać doświadczoną agencję Google Ads? Przede wszystkim, nie musisz ograniczać się tylko do Gdańska. Wszelkie formalności załatwisz przez internet więc sprawdź stronę, to ilu specjalistów ma dana firma i jakimi certyfikatami i partnerstwami może się pochwalić. Oczywiście równie ważne są opinie klientów i prezentacja case study czy rekomendacje od zadowolonych firm.