Google Ads Głogów
Prowadzisz firmę w Głogowie i chcesz pozyskiwać klientów skutecznie oraz w optymalnym budżecie? Sprawdź zalety Google Ads, który pozwala dotrzeć do odpowiednich osób, w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie. Te trzy fundamenty sprawiły, że jest to najchętniej wybierane narzędzie marketingu online na świecie. Zobacz czy i dla Ciebie - jako właściciela małej, średniej lub dużej firmy w Głogowie - te zalety będą na tyle przekonujące, by spróbować!
Trzy filary Google Ads
Odpowiednie osoby - Google Ads pozwala na dotarcie do odbiorców, którzy idealnie pasują do profilu Twojego klienta. Możesz docierać do nich determinując wiek, płeć, zainteresowanie czy odwiedzane witryny. Z reguły, im lepiej stargetowana reklama, tym tańsza ona jest ponieważ nie wydajesz budżetu na docieranie do osób, które w ogóle nie są zainteresowane kupnem Twoich produktów lub usług. W Google Ads dokładnie określasz również skąd mają pochodzić Twoi odbiorcy - np. tylko z Głogowa lub okolic. Trafiasz do nich również za pośrednictwem fraz kluczowych, które uznasz za szczególnie interesujące dla Twojego biznesu.
Odpowiednie miejsce - Do odbiorców trafiasz na jeden, lub wiele sposobów jednocześnie. Możesz wykorzystać np. wyszukiwarkę Google i tworzyć linki sponsorowane, które wyświetlą się użytkownikom po wpisaniu frazy, którą uznasz za interesującą biznesowo. Możesz też tworzyć reklamy banerowe, reklamy wideo na Youtube, czy reklamy produktowe, które są szczególnie polecane dla sklepów internetowych. Możesz również tworzyć remarketingowe kampanie, które docierają do użytkowników, którzy już byli na Twojej witrynie internetowej.
Odpowiedni czas - Dzięki Google Ads możesz dowolnie modyfikować intensywność wyświetlania reklam, np. w odniesieniu do mocy przerobowych, lub nadchodzącego sezonu sprzedażowego. Dzięki Google Ads możesz też stymulować biznes w okresie, który jest gorszy sprzedażowo.
Ile kosztuje reklama Google Ads?
W Google Ads możesz rozliczać się w modelu PPC czyli za kliknięcie. Oznacza to, że płacisz tylko wtedy, gdy konkretny użytkownik dzięki reklamie zostanie przeniesiony na Twoją stronę. Pozwala to dokładnie poznać wartość danego użytkownika, to ile kosztowało kliknięcie za daną frazę, czy np. ile średnio kosztuje Cię pozyskanie klienta.
Oczywiście koszt pozyskania zależy od wielu czynników, jak chociażby lokalizacja wyświetlania Google Ads np. na Głogów, jak i targetowana grupa. Mała firma usługowa z Głogowa może np. inwestować z powodzeniem dwa tysiące złotych, a duży sklep internetowy i kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie.
Google Ads z agencją czy samodzielnie?
Reklama prowadzona samodzielnie wymaga poświęcenia jej sporo czasu - chociażby po to, by nauczyć się przyzwoicie systemu, jak i potem, by ją optymalizować. W trakcie trwania nauki, istnieje też zagrożenie, że przepalisz sporo budżetu i nie uzyskasz satysfakcjonujących wyników. W tym kontekście reklama prowadzona z doświadczoną agencją to oszczędność i czasu i pieniędzy mimo, że pobiera prowizję od obsługi. Doświadczony specjalista zdecydowanie szybciej dojdzie do dobrych wyników i będzie szybciej reagował na ewentualne problemy.