Google Ads Gniezno.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Gniezno.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Gniezno

Gniezno to mały, ale prężnie rozwijający się ośrodek miejski, który przyciąga do siebie również turystów, dzięki wspaniałej historii i potężnej katedrze. Prowadzenie biznesu w Gnieźnie, podobnie zresztą jak w większość miejsc w kraju, wymaga jednak docierania do klientów. Jak to zrobić możliwie efektywnie? Odpowiedzią jest Google Ads, które jest najchętniej wybieranym narzędziem do marketingu internetowego przez przedsiębiorców z Gniezna, Polski, jak i całego świata. Sprawdźmy, dlaczego tak się dzieje!

Zalety narzędzia Google Ads

  • Targetowanie - docierasz do odpowiednich osób, bowiem możesz je sprecyzować po wieku, płci czy zainteresowaniach. Odbiorcy reklam będą zatem możliwie dobrze spasowani z Twoimi klientami, o których przecież wiesz dużo. Im lepiej targetowana reklama, tym z reguły efektywniejsza.
  • Wiele typów reklam - Twoje reklamy możesz wyświetlać w wyszukiwarce Google za pośrednictwem linków sponsorowanych nad wynikami organicznymi. Możesz też tworzyć angażujące reklamy wideo, świadomościowe kampanie banerowe czy reklamy produktowe, które są bardzo skuteczne, by generować sprzedaż w sklepie internetowym. Na koniec możesz też utworzyć remarketing, który dociera do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę, ale np. nie dokończyły zakupów.
  • Mierzalność - Dzięki Google Ads dobrze wiesz ile kosztuje Cię średnio pozyskanie klienta, jaki klik był najdroższy, a jaki najtańszy i które grupy odbiorców są dla Ciebie najcenniejsze i np. w jakich godzinach zazwyczaj dokonują zakupów. To wszystko bezcenne dane biznesowe, które trudno sobie wyobrazić do odgadnięcia bez wsparcia analizy Google Ads.
  • Dla dużych i małych - W Google Ads możesz inwestować dowolne kwoty - zarówno kilkaset złotych miesięcznie, jak i miliony złotych rocznie. Oczywiście każdy biznes ma coś takiego jak "optymalny budżet reklamowy". Zbyt niska kwota może oznaczać, że nie wygenerujesz dostatecznie dużego ruchu, a zbyt duża może zacząć pozyskiwać odbiorców z grup gorzej targetowanych i przez to drożej.

Czy lokalizacja ma znaczenie?

Ustawienie lokalizacji wyświetlania reklam ma kapitalne znaczenie dla kosztów i skuteczności Twojej kampanii. Jeżeli np. jesteś firmą usługową działającą tylko na terenie Gniezna i okolic, bez sensu będzie reklamowanie się na całe województwo wielkopolskie czy całą Polskę. Wtedy też będą Cię interesowały frazy lokalne wzbogacone o słowo "Gniezno" - np. hydraulik czy stolarz Gniezno. Google Ads pozwala dokładnie zawęzić lokalizację wyświetlania i docierać do osób mieszkających w Gnieźnie na stałe, jak i np. będących w nim przelotem.

Ile to kosztuje?

Inwestycja finansowa w reklamy Google Ads jest zależna od wielu zmiennych. Spośród wielu, najważniejsze czynniki wpływające na koszty to lokalizacja wyświetlania, konkurencja, użyte frazy kluczowe, a także kreacja i teksty wykorzystywane w reklamie oraz stosowanie w nich wszelkich dostępnych usprawnień. Nawet wynik jakości Twojej strony internetowej ma znaczenie. Można jednak przyjąć, że mała firma usługowa z Gniezna może z powodzeniem reklamować się za około dwa tysiące złotych, natomiast duży sklep internetowy może inwestować nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych i docierać do klientów z całego kraju.