Google Ads Gorzów Wielkopolski
Prowadzisz firmę w Gorzowie Wielkopolskim i pragniesz dotrzeć do nowych klientów w skuteczny i przewidywalny sposób? Dobrym rozwiązaniem w takim przypadku będzie reklama Google Ads, która spośród innych reklam - np. w prasie czy radiu - wyróżnia się doskonałym targetowaniem, mierzalnością i budżetową elastycznością. Przyjrzyjmy się bliżej tym zaletom!
Zalety Google Ads
W Google Ads rozliczasz się zazwyczaj wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. Oznacza to, że płacisz za realnie pozyskany ruch na stronę, a nie za samo wyświetlenie reklamy, co zdarza się niezwykle często w tradycyjnych środkach przekazu. Daje to również sposobność dokładnego mierzenia skuteczności. W ten sposób zyskujesz wgląd w to, np ile średnio kosztuje Cię w Google pozyskanie użytkownika, czy które grupy odbiorców są najcenniejsze, a które warto porzucić, na rzecz testowania następnych rozwiązań.
Google Ads dociera też do idealnych użytkowników. Możesz określić ich wiek, płeć czy zainteresowania związane z odwiedzanymi przez nich witrynami. Im lepiej dookreślisz potencjalnego użytkownika, tym skuteczniejsza będzie reklama.
Co równie ważne, w Google Ads możesz inwestować zarówno kilkaset złotych miesięcznie, jak i kilkanaście tysięcy tygodniowo. System nie limituje tego w żaden sposób, więc łatwo możesz skalować, jak i ograniczać swoje wydatki w zależności od sytuacji biznesowej w danym momencie. Warto jednak pamiętać, że każdy biznes ma pewnego rodzaju "optimum" wydatków. Zbyt niska kwota, może nie wygenerować dostatecznie dużego ruchu, by statystycznie być wiarygodną. Znowuż zbyt wysoka inwestycja, może oznaczać wyższy koszt pozyskania klienta bowiem zaczniemy kierować reklamy szerzej. W każdym wypadku warto zapytać doświadczoną agencję o rekomendowaną przez nich kwotę inwestycji.
Możesz zmniejszać intensywność, jeżeli w danym momencie masz problem z mocami przerobowymi, albo i zwiększać częstotliwość wyświetlania reklam w sezonie sprzedażowym, kiedy masz przysłowiowe "żniwa".
Ile kosztuje Google Ads?
Mała firma usługowa z Gorzowa Wielkopolskiego może z sukcesem inwestować tysiąc czy dwa tysiące złotych na lokalną reklamę i utrzymywać doskonałe wyniki sprzedażowe. Duży sklep internetowy, sprzedający naturalnie na terenie całego kraju, może wydawać kilkadziesiąt tysięcy złotych i... cały czas walczyć o przetrwanie. Dzieje się tak, ponieważ koszt reklamy zależy od wielu czynników jak lokalizacja, asortyment, jakość strony, używane frazy kluczowe, kreacje reklam i ich odpowiednia optymalizacja, na targetowanej grupie kończąc. Nie jest zatem sztuką wydawać dużo czy mało. Sztuką jest doprowadzenie do sytuacji, w której koszt pozyskania klienta przez daną firmę będzie dla niej satysfakcjonujący na tyle, by zarabiała i myślała jeszcze o rozwoju kolejnych kanałów reklamowych w internecie.
Jak wybrać partnera do Google Ads?
Doświadczoną agencję Google Ads poznasz po stronie internetowej budującej zaufanie, która przedstawia specjalistów, dba o ich certyfikację i ma partnerstwo z Google. Dobrze jest sprawdzić case study ze współpracy z klientami, jak również opinie innych klientów czy technologie, które dana agencja wykorzystuje. Pamiętaj, że nie warto zawężać się tylko do agencji z Gorzowa Wielkopolskiego. Wszelkie formalności i tak załatwisz przez internet, a lepiej powierzyć najważniejszy kanał reklamowy swojej firmy możliwie najlepszej firmie.