Google Ads Kalisz
Kalisz to nie tylko najstarsze miasto w Polsce, ale także świetne miejsce do prowadzenia biznesu. Dysponuje sporym gronem lokalnych odbiorców, a zadaniem reklamy jest dotarcie akurat do tych, którzy będą potencjalnie najbardziej zainteresowani Twoją ofertą usług lub produktów. W tym celu warto przyjrzeć się kampaniom Google Ads, które oferują szereg zalet sprawiających, że stały się najpopularniejszym narzędziem marketingu internetowego ostatniej dekady!
Zalety reklamy w Kaliszu
Z Google Ads dotrzesz do odpowiedniego użytkownika. Oznacza to, że określasz wiek, płeć, zainteresowania i zachowania w sieci, czym zbliżasz użytkowników do portretu idealnego klienta. Tym samym zwiększasz prawdopodobieństwo, że osoba, która natknie się na Twoją reklamę, chętniej skorzysta z oferty aniżeli zwykły użytkownik wyszukiwarki.
Reklamy Google możesz kierować tak, by wyświetlać je użytkownikom z dowolnej lokalizacji - np. Kalisza i okolic, ale i oczywiście całej Polski, jeżeli takie masz cele biznesowe i Twój budżet na to pozwala. W Google Ads rozliczasz się zazwyczaj za kliknięcia, co jest o wiele bardziej sprawiedliwe niż inwestowanie w starsze media jak prasa czy radio lokalne, gdzie płacisz za obecność, ale nijak nie możesz zmierzyć skuteczności. Google daje Ci wgląd w najważniejsze informacje związane z Twoją reklamą:
- ile kosztuje średnio pozyskanie klienta,
- jakie grupy odbiorców są najlepsze,
- jaki jest orientacyjny koszt kliknięć na interesujące Cię frazy,
- Ile kosztował najdroższy, a ile najtańszy klik,
- o której godzinie kupują najchętniej Twoi odbiorcy.
W Google dowiesz się tego, ale i setek innych ciekawych rzeczy, które ułatwiają optymalizowanie reklam, ale też ogólnie nawigowanie po własnej branży.
Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?
Możesz skorzystać z najlepszego wariantu dla swojego biznesu, albo otaczać klienta w różnych kanałach. Do dyspozycji masz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, które są bardzo podobne do wyników organicznych i traktowane przez użytkowników jako naturalne. Oprócz tego możesz tworzyć poszerzające świadomość Twoich produktów lub usług reklamy wideo na platformie Youtube. Możesz również korzystać z reklam banerowych, które pojawiają się na wybranych przez Ciebie witrynach partnerskich Google`a (czyli 98% polskiego internetu). Na koniec zyskujesz dzięki remarketingowi, który dociera do osób, które już znają Twoją stronę internetową, ale z różnych względów jeszcze nie dokonały zakupu.
Google Ada Kalisz - jak wybrać agencję?
Nie musisz ograniczać się tylko do Kalisza. Wszelkie formalności załatwisz przez internet, więc wybierz agencję, która wzbudzi Twoje zaufanie. Podstawowym źródłem informacji będzie dla Ciebie strona internetowa firmy. Zwróć uwagę na liczbę specjalistów, certyfikaty i partnerstwa, case studies i opinie klientów. Sprawdź też opinie w Google Maps, ale i technologie, z którymi agencja współpracuje na co dzień. Warto też odwiedzić social media, by poczuć "klimat" danej firmy. Jeżeli chodzi o partnera do Google Ads warto myśleć o nim długofalowo i dlatego warto przyłożyć się do odpowiedniego poznania firmy, w której ręce chcemy złożyć ten - miejmy nadzieję - najważniejszy kanał reklamy Twojej firmy!