Google Ads Kielce.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Kielce.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Kielce

Kielce to miasto wypełnione mnóstwem potencjalnych odbiorców Twoich produktów lub usług. Niestety to szansa, z której nie tylko Ty chcesz skorzystać. Musisz być zatem lepszy w oferowanych produktach lub usługach, by wyprzedzić konkurencję. Przewagę możesz budować również dzięki skutecznej reklamie. Skuteczna reklama na Kielce to kampanie Google Ads, które docierają do właściwego użytkownika, w dobrym czasie i odpowiednim miejscu. Sprawdźmy co to oznacza!

Filary reklamy Google Ads w Kielcach

  • Właściwy użytkownik - Google Ads umożliwia targetowanie różnych grup odbiorców. Określasz zatem wiek, płeć, a nawet hobby czy zachowania w sieci. Wszystko to ma dopasować profil odbiorcy reklamy maksymalnie do obrazu Twojego "klasycznego klienta" - czyli persony zakupowej. Im lepiej targetowana reklama, tym efektywniejsza kampania w relacji kosztów do przychodów. Co istotne, swoje reklamy Google Ads możesz wyświetlać tylko dla użytkowników będących w danej lokalizacji - np. na terenie Kielc i okolic. Wszystko zależy od Twoich celów biznesowych oraz budżetu.
  • Dobry czas - W Google Ads możesz dopasować intensywność wyświetlania reklam do sezonu sprzedażowego, czy aktualnie posiadanych mocy przerobowych. W konsekwencji reklamy te doskonale reagują na zmieniające się potrzeby rynku, ale równie dobrze mogą stymulować Twój biznes i pomóc w jego skalowaniu.
  • Odpowiednie miejsce - Reklamy Google Ads są znane przede wszystkim z wyszukiwarki Google, gdzie masz do dyspozycji tzw. linki sponsorowane. Pojawiają się one z reguły nad organicznymi wynikami wyszukiwania i są odbierane przez użytkowników jako neutralne i nieinwazyjne formy reklam - w zasadzie nie do odróżnienia. Masz jednak do dyspozycji też reklamy banerowe, reklamy wideo na portalu Youtube, jak i reklamy produktowe czy remarketing, który dociera do osób, które już były na Twojej witrynie internetowej.

Mierzalność - największy atut

Kluczem skuteczności reklam Google Ads na Kielce, jak i cały kraj, jest możliwość ich optymalizowania. Ponieważ wszystkie dzieje się w internecie, a rozliczasz się zazwyczaj za kliknięcia, możesz śledzić każdy ruch użytkownika - nawet wtedy, kiedy wraca na Twoją witrynę po kilku miesiącach. System zbiera dane, na podstawie których możesz polepszać skuteczność kampanii. Wiesz ile średnio kosztuje Cię pozyskanie klienta, ile kosztuje średnio kliknięcie w interesujące Cię frazy kluczowe, czy które grupy odbiorców są najbardziej wartościowe.

Z kim tworzyć reklamę?

Google Ads w Kielcach warto powierzyć specjalistom z branży. Poznanie dogłębne systemu, stworzenie kampanii o solidnej strukturze i według najnowszych metodologii i jej późniejsza optymalizacja - to wszystko wymaga czasu i przeprowadzenia wielu testów, które wymagają budżetu. Korzystając z doświadczonych specjalistów oszczędzisz zatem nie tylko czas, ale i pieniądze. Nie dość bowiem, że nie przepalisz budżetu na sprawdzanie hipotez, to jeszcze prawdopodobnie uzyskasz finalnie lepsze wyniki niż tworząc kampanię samodzielnie.

Na stronie potencjalnego partnera sprawdź zatem, ilu ma specjalistów, czy ma certyfikaty i partnerstwa z Google, a także sprawdź case study czy opinie klientów.