Google Ads Koło
Koło to prężny ośrodek miejski, w którym działa kilka dużych zakładów przemysłowych oraz rozbudowana sieć punktów usługowych. Jeżeli chcesz skutecznie funkcjonować w takim otoczeniu biznesowym, musisz kierować swoje reklamy skutecznie. Skuteczna reklama w Kole, to do niedawna jeszcze prasa lokalna czy radio. Nie gwarantują one jednak sukcesu, a mierzalność tego typu działań pozostawia sporo do życzenia.
Zalety Google Ads Koło
Google Ads, dzięki odpowiednim narzędziom do targetowania, trafia do doskonałych grup docelowych. Im lepiej sprecyzowana grupa docelowa - przypominająca Twoich klientów - tym skuteczniejsza reklama i efektywniejsza inwestycja w relacji kosztów do przychodów. Twoja reklama może pojawić się w wielu miejscach. Najczęściej wybieranym miejscem jest oczywiście wyszukiwarka Google, która umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych. Linki sponsorowane bardzo przypominają wyniki naturalnie podawane przez wyszukiwarkę i są traktowane zupełnie neutralnie przez odbiorców. Oprócz tego możesz skorzystać z reklam produktowych, które prezentują małe zdjęcia i ceny produktów również w wyszukiwarce. Do dyspozycji masz jednak również reklamy banerowe na witrynach partnerskich jak wp czy onet, ale także reklamy w postaci filmów czy animacji na portalu Youtube (pomijalne, jak i nie). Możesz również skorzystać z remarketingu, który będzie przypominał o Twojej ofercie osobom, które były na Twojej stronie, ale nie dokonały zakupu bo np. coś je rozproszyło.
Dużą zaletą Google Ads jest również ograniczenie wyświetlania reklam tylko do użytkowników będących w konkretnej lokalizacji. Może być to tylko Koło i okolice jeżeli akurat tak wskazuje logika pozyskiwania przez Ciebie klientów.
Diablo ważną kwestią jest mierzalność kampanii Google Ads. Gazeta, radio, a nawet telewizja czy ulotki - pomyśl - jak możesz poprawić swoją komunikację w tych kanałach, jeżeli nie można zmierzyć jej skuteczności? W odróżnieniu od tradycyjnych kanałów, Google Ads mierzy w zasadzie każdy aspekt Twojej reklamy i na podstawie dostarczonych danych możesz swoje reklamy optymalizować permanentnie dzięki czemu zwiększasz ich skuteczność. Wiesz też, które grupy odbiorców są szczególnie cenne biznesowo czy ile średnio kosztuje Cię pozyskanie klientów.
Czy Google Ads prowadzić samodzielnie?
Można spróbować! Pamiętaj jednak, że zrozumienie systemu (a jest złożony), zaprojektowanie poprawnej kampanii i jej późniejsza optymalizacja wymagają czasu, ale i testów związanych z kosztami. To sprawia, że niedoświadczeni użytkownicy i firmy powinni raczej przemyśleć zatrudnienie agencji, która oferując doświadczenie pozwoli zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze.
Jak wybrać partnera do Google Ads?
Podstawową metodą weryfikacji danej agencji jest jej strona internetowa. Należy zatem upewnić się, że firma ma wielu specjalistów, że posiada certyfikaty i partnerstwo z Google. Niemniej istotne są prezentowane case study czy opinie od klientów. W tym ostatnim przypadku można też sprawdzić recenzje na Google Maps czy Facebooku. Upewnij się też, że przed podpisaniem umowy, będziesz znał podstawowe pojęcia z zakresu Google Ads. Znając metodologię działania tego narzędzia, będzie Ci też łatwiej zrozumieć optykę drugiej strony umowy.