Google Ads Legionowo
Legionowo to mały, ale prężny ośrodek miejski położony w trójkącie pomiędzy Warszawą, Nowym Dworem Mazowieckim a Pułtuskiem. Oznacza to, że jest miastem tranzytowym, ale też, że gromadzi wielu mieszkańców, którzy na co dzień pracują w Stolicy. Prowadząc biznes w Legionowie na pewno zatem chcesz docierać do różnych grup - zarówno tych przyjezdnych, jak odbiorców lokalnych. Do tego zadania doskonałe będą reklamy Google Ads. I to niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes nastawiony typowo lokalnie, czy też możesz sprzedawać swoje produkty lub usługi w całym kraju. Legionowo - ze swoją bazą prężnych biznesów - jest zaskakująco konkurencyjnym miejscem, dlatego już dzisiaj postaw na skuteczną reklamę i daj się zauważyć swoim przyszłym klientom!
Czy warto reklamować się w internecie?
Czasy kiedy szukaliśmy firm w książce telefonicznej minęły bezpowrotnie. Dzisiaj jeżeli mamy problem lub szukamy rekomendacji sięgamy do internetu. Dla Ciebie to okazja! Ponieważ Google wie o swoich użytkownikach więcej niż oni sami, wykorzystując reklamy w wyszukiwarce możesz dotrzeć do ściśle określonych grup odbiorców. To o tyle ważne, że im lepiej targetowana jest reklama, tym skuteczniejsza, ale i tańsza dla Ciebie będzie. Reklama w internecie ma inną - nieocenioną zaletę. Jest niezwykle mierzalna. Oznacza to, że dokładnie wiesz, jaki jest koszt pozyskania klienta i możesz dzięki temu planować przyszłe działania biznesowe z większą przewidywalnością. Temu drugiemu służy również fakt, że kampania Google Ads póki działa, póty będzie dostarczać Ci klientów. Reklama w internecie dzięki Google Ads oznacza też, że możesz wyświetlać się w wyszukiwarce w przeciągu kilku godzin od podjęcia decyzji.
Jak trafić do klientów z Legionowa
Oczywiście możesz umieszczać ogłoszenia w lokalnej prasie czy radio. Nie będziesz jednak wiedział ilu de facto klientów przyszło do Twojej firmy z tych właśnie reklam. Tymczasem reklama w internecie - jak np. Google Ads rozwiązuje ten problem dostarczając Ci pełnego raportowania. Dobrym pomysłem będzie też ustawienie i zoptymalizowanie mapki w Google. Mnóstwo klientów szukających szczególnie usług, nawiguje właśnie dzięki wizytówkom Google Moja Firma. Warto też przemyśleć Facebooka - działania reklamowe będą tam na pewno pomocne, ale już sama obecność uaktualnianego profilu może wzbudzić zaufanie. Dlatego też dbaj o to, by Twoi zadowoleni klienci raz na jakiś czas wystawili opinię w recenzjach Google czy FB.
Gdzie odbiorca może zobaczyć reklamy Google Ads?
Wielu ludzi kojarzy reklamy Google Ads z wyszukiwarki. To tzw. linki sponsorowane dostępne powyżej - a czasami i poniżej - organicznych wyników wyszukiwania. Wyświetlają się na zadaną frazę, a klienci chętnie w nie klikają, ponieważ nie różnią się zbytnio od normalnych wyników, a są zazwyczaj tworzone tak, by dokładnie spełniać oczekiwania użytkownika, który dane hasło wykorzystuje. Warto jednak pamiętać, że dzięki Google Ads możemy też stworzyć reklamę banerową w witrynach partnerskich Google (w zasadzie cały polski internet), a także możesz uruchomić kampanię na portalu Youtube, gdzie filmy reklamowe świetnie angażują przeciętnego użytkownika i są bardzo skuteczne na różnych etapach lejka sprzedażowego.