Google Ads Legnica
Chcesz wykorzystać reklamy Google Ads, by zdobyć nowych klientów? Legnica to miasto, w którym prowadzisz biznes? Zależy Ci na lokalnych odbiorcach lub sprzedajesz produkty na cały kraj? Dobrze trafiłeś! Reklamy Google Ads to najchętniej wykorzystywane narzędzie do reklamowania się w internecie. Dzięki Google Ads możesz tworzyć linki sponsorowane wyświetlane w wyszukiwarce internetowej zarówno przez mieszkańców Legnicy, jak i całej Polski. Google Ads to także reklama banerowa w serwisach partnerskich (w zasadzie wszystkie witryny internetowe w Polsce), jak i reklama video na platformie Youtube. To wszystko sprawia, że możesz dotrzeć dzięki Google Ads do w zasadzie każdego użytkownika internetu. System ten ma również mnóstwo zalet, o których powiemy poniżej.
Zalety Google Ads
Google Ads to niezwykle mierzalne środowisko reklamowe. Dokładnie wiesz, jaki był koszt pozyskania klienta, ile zainwestowałeś, ile uzyskałeś z tej inwestycji przychodu. Masz też dokładny wgląd w grupy, które najlepiej konwertowały, jak również znasz słowa kluczowe, które są najskuteczniejsze w Twojej niszy.
Jeżeli działasz tylko lokalnie na terenie Legnicy czy okolic, masz szansę zawęzić obszar wyświetlania reklam tylko do tego obszaru. To targetowanie geograficzne możesz uzupełnić też o targetowanie demograficzne czy pod kątem konkretnych zachowań lub odwiedzanych witryn (np. konkurencji).
Google Ads możesz uruchomić praktycznie z dnia na dzień. Dodając do tego fakt, że możesz zacząć przygodę od mniejszych budżetów, trzeba przyznać, że twórcy systemu postarali się, by bariera wejścia w środowisko była możliwie nisko zawieszona. Dlaczego zatem warto skorzystać z usług agencji reklamowej, która pomoże z Google Ads w Legnicy czy na cały kraj?
Google Ads - po co agencja?
Warto powierzyć reklamy Google Ads agencji z kilku względów, Po pierwsze - agencja o wiele szybciej dojdzie do optymalnych wyników. Optymalizowanie reklam, poprawna analityka i wyciąganie wniosków z danych - to wszystko wymaga doświadczenia. Obsługa reklam, poprawne targetowanie, ustawienia - to wszystko w Google Ads jest mocno rozbudowane, więc korzystając z agencji oszczędzasz czas. Pieniądze zresztą również ponieważ doświadczony specjalista uzyska z reklam więcej niż ktoś, kto dopiero się tematem zajmuje. W naszej agencji otrzymujesz dedykowanego specjalistę, z którym jesteś w ciągłym kontakcie, a także dostęp do ponad 50 gotowych strategii optymalizacyjnych opartych o algorytmy samouczące się. Na podstawie danych, dokonują one nawet tysięcy mikrozmian na koncie dziennie, by wydawać budżet lepiej.
Google Ads - jak wybrać agencję?
Na pewno zastanawiasz się, jak w takim razie wybrać rzetelną agencję? Pomocne będą opinie wystawiane w mapkach Google, jak również recenzje wystawianie na Facebooku. Warto sprawdzić ilu specjalistów ma dana agencja, czy ma biuro czy po prostu podnajmuje pod swoje działania freelancerów. Warto sprawdzić też stronę internetową - czy np. bazowo budzi zaufanie i w jakiś sposób do nas trafia. Niemniej ważna jest sama konstrukcja umowy, by nie wiązać się np. na rok z góry - w przypadku Google Ads tak długi czas nie jest uzasadniony.