Google Ads Łomża
Łomża to relatywnie mały, ale prężny ośrodek miejski, w którym sprzedając produkty lub usługi mamy z kim konkurować. Warto zatem przemyśleć reklamy Google Ads, dzięki którym z powodzeniem dotrzesz zarówno do klientów lokalnych, jak i tych w całej Polsce. To komu wyświetlasz reklamy, ma zresztą kapitalne znaczenie dla efektywności całej kampanii reklamowej prowadzonej w środowisku Google. Przyjrzyjmy się zatem, jak się reklamować i z kim to robić, by uzyskać możliwie najlepszy efekt!
Reklamy Google Ads - gdzie i za ile?
Reklamy Google Ads, kiedyś nazywane Google Adwords, zwyczajowo kojarzone są z linkami sponsorowanymi powyżej normalnych wyników wyszukiwania. Przeciętny odbiorca nie dostrzega różnicy między wynikami naturalnymi a tymi płatnymi, więc często klika w taką reklamę nawet nieświadomy tego, że ktoś właśnie za to kliknięcia zapłacił. Dlatego Ty - jako reklamodawca - musisz wyświetlać się na takie zapytania, których intencja jest jednoznacza i może generować dany zakup czy zainteresowanie Twoimi usługami. Im lepiej sprecyzowane reklamy w wyszukiwarce, tym Twoje reklamy będą skuteczniejsze.
Dzięki reklamom Google Ads możesz też wyświetlać swoje banery reklamowe lub remarketingowe (czyli dla osób, które już były na Twojej stronie) na witrynach sieci partnerskie Google, która obejmuje większość stron w Polsce np. onet czy wp.
Niewiele osób wie, że w Google Ads uruchamia się również reklamy na Youtube, który jest własnością Google. Oznacza to, że możesz swoją reklamą - nawet do osób tylko z Łomży czy okolic - docierać w wielu miejscach jednocześnie. Takie otoczenie klienta może Ci się wydawać natrętna, ale wielokrotna ekspozycja danej marki korzystnie wpływa na ostateczne decyzje zakupowe.
Pamiętaj też, że w przypadku reklam banerowych czy linków sponsorowanych płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie przejdzie na Twoją stronę internetową. W przypadku reklam Youtube płacisz za wyświetlenia. Ile może kosztować reklama Google Ads? To zależy od wybranych grup docelowych, lokalizacji reklam, branży i wielu zmiennych. Salon Spa w Warszawie może np. wydawać 5.000 złotych, ale salon Spa w Łomży prawdopodobnie z powodzeniem zamknie się w 2 tysiącach złotych miesięcznie. Może Ci się to wydawać relatywnie wysokim kosztem, ale w rzeczywistości zwielokrotnisz tym ilość napływających klientów - należy to zatem traktować jako inwestycję.
Jak wybrać agencję do reklamy Google w Łomży?
Reklamy Google możesz prowadzić na dowolnie wybranym obszarze - np. w Łomży - jak również z dowolnego miejsca w Polsce czy nawet na świecie. Nie ma zatem sensu ograniczać się tylko do firm, które zajmują się tematem tylko w Twojej bezpośredniej okolicy. Przy wyborze - zamiast lokalizacji - zdecydowanie lepiej kierować się renomą danej agencji, ilością specjalistów, certyfikatów czy opinii wyrażanych o danej agencji w internecie. Wówczas można zbudować sobie obraz idealnej agencji. Na pewno warto poświęcić trochę czasu na wybór ze względu na fakt, że im lepsza agencja, tym potencjalnie lepiej prowadzone kampanie Google Ads.
Czy Google Ads sprawdzi się w Twoim przypadku?
Oczywiście na to pytanie może odpowiedzieć tylko ekspert z doświadczeniem. Napisz do nas, a bezpłatnie skonsultujemy z Tobą możliwości reklamowe dla Twojej firmy - przedstawimy preferowany budżet biorąc pod uwagę Twoją firmę i zasięg obszarowy wyświetlania reklam. Możemy też podać estymację kosztów pozyskania klienta, ale warto pamiętać, że na ostateczny kształt wyników kampanii ma znaczenie również to, jak wygląda Twoja strona internetowa i czy - ogólnie rzecz biorąc - ułatwia użytkownikowi zamianą w klienta.