Google Ads Marki.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Marki.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Marki

Marki, mimo, że są osobnym miastem, często traktuje się jako przedłużenie Warszawy. Oczywiście głównie przez ludzi spoza stolicy co jednak nie ma większego znaczenia biorąc pod uwagę rolę miasta w całym krajobrazie kraju. Sąsiedztwo tak dużego miasta to prawdziwe wyzwanie dla przedsiębiorców i firm funkcjonujących lokalnie w Markach i bezpośredniej okolicy. Stolica to ogromny rynek z tysiącami reklamodawców w każdej branży. Potrzebne są zatem i odpowiednio wyższe stawki oraz lepiej zoptymalizowane kampanie, by pozostać konkurencyjnym. Biorąc to wszystko pod uwagę, warto przemyśleć dla reklam w Markach i okolicach, wykorzystanie kampanii Google Ads.

Zalety Google Ads

Google Ads pozwala docierać do dowolnej grupy odbiorców - możesz np. docierać do osób, które charakteryzują się danym zachowaniem - odwiedzają blogi kulinarne, czy szukają informacji na temat bielizny do karmienia piersią. Możesz też zawężać grupy odbiorców po danych demograficznych jak płeć, wiek czy status związku. To wszystko pozwala na bezustanną optymalizację reklam poprzez wybieranie grup, które najchętniej wybierają Twoje produkty lub usługi. Oczywiście kampanie Google Ads możesz zawęzić do mieszkańców miasta Marki i okolic, jak również szerzej - nawet na cały kraj czy świat. Wszystko zależy od branży, budżetu i tego - czego de facto oczekujesz po reklamach Google Ads.

Warto również wspomnieć, że reklamy Google Ads są niezwykle mierzalne - podobnie zresztą jak większość aktywności w internecie. Wiesz dokładnie ile kosztowało Cię dotarcie do klienta, jak wielu z nich zamieniło się w klientów, ile zainwestowałeś i jakie przychody osiągasz dzięki tej reklamie. Dodatkowo - łącząc swoje konto z platformą Google Analytics (która jest oferowana za darmo), otrzymasz świetne informacje związane z innymi kanałami sprzedaży i tym, jaki kawałek tortu dają Ci reklamy płatne.

Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?

Twoje reklamy będą widoczne np. w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Oznacza to, że kiedy użytkownik w danym targecie wpisze interesującą Ciebie frazę, wyświetli mu się Twoja reklama ponad wynikami organicznymi. Ponieważ konsumenci zwyczajowo nie zastanawiają się nad tym czy to reklama czy nie, zyskujesz całkiem kaloryczny ruch o ile Twoje frazy są poprawnie dobrane do biznesu i intencji użytkowników. Dzięki systemowi Google Ads, Twoje reklamy w Markach i okolicach lub w całym kraju mogą się też wyświetlać w formie banerów na różnych stronach partnerskich Google (98% polskiego internetu), jak również w formie video na portalu Youtube. Google Ads oferują również reklamy remarketingowe, które trafiają do użytkowników będących kiedyś na Twojej stronie internetowej.

Jak wybrać agencję Google Ads?

Pozostaje pytanie jak wybrać agencję do prowadzenia kampanii Google? Warto jest przestudiować opinie na temat danej firmy w internecie. Jest prawie pewne, że jeżeli firma jest już długo na rynku i ma sporo ocen, ale tylko pozytywnych to coś jest nie tak. To normalne, że zdarzają się negatywne komentarze - warto sprawdzić jak firma na nie odpowiada i czy są to reakcje merytoryczne. Niemniej ważna jest ilość specjalistów, czy certyfikaty Google i najwyższy status partnerstwa, które udowadniają stale rosnące budżety reklamowe, których utrzymanie jest relatywnie trudne bez dobrego poziomu prowadzenia kampanii.