Google Ads Marki
Marki, mimo, że są osobnym miastem, często traktuje się jako przedłużenie Warszawy. Oczywiście głównie przez ludzi spoza stolicy co jednak nie ma większego znaczenia biorąc pod uwagę rolę miasta w całym krajobrazie kraju. Sąsiedztwo tak dużego miasta to prawdziwe wyzwanie dla przedsiębiorców i firm funkcjonujących lokalnie w Markach i bezpośredniej okolicy. Stolica to ogromny rynek z tysiącami reklamodawców w każdej branży. Potrzebne są zatem i odpowiednio wyższe stawki oraz lepiej zoptymalizowane kampanie, by pozostać konkurencyjnym. Biorąc to wszystko pod uwagę, warto przemyśleć dla reklam w Markach i okolicach, wykorzystanie kampanii Google Ads.
Zalety Google Ads
Google Ads pozwala docierać do dowolnej grupy odbiorców - możesz np. docierać do osób, które charakteryzują się danym zachowaniem - odwiedzają blogi kulinarne, czy szukają informacji na temat bielizny do karmienia piersią. Możesz też zawężać grupy odbiorców po danych demograficznych jak płeć, wiek czy status związku. To wszystko pozwala na bezustanną optymalizację reklam poprzez wybieranie grup, które najchętniej wybierają Twoje produkty lub usługi. Oczywiście kampanie Google Ads możesz zawęzić do mieszkańców miasta Marki i okolic, jak również szerzej - nawet na cały kraj czy świat. Wszystko zależy od branży, budżetu i tego - czego de facto oczekujesz po reklamach Google Ads.
Warto również wspomnieć, że reklamy Google Ads są niezwykle mierzalne - podobnie zresztą jak większość aktywności w internecie. Wiesz dokładnie ile kosztowało Cię dotarcie do klienta, jak wielu z nich zamieniło się w klientów, ile zainwestowałeś i jakie przychody osiągasz dzięki tej reklamie. Dodatkowo - łącząc swoje konto z platformą Google Analytics (która jest oferowana za darmo), otrzymasz świetne informacje związane z innymi kanałami sprzedaży i tym, jaki kawałek tortu dają Ci reklamy płatne.
Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?
Twoje reklamy będą widoczne np. w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Oznacza to, że kiedy użytkownik w danym targecie wpisze interesującą Ciebie frazę, wyświetli mu się Twoja reklama ponad wynikami organicznymi. Ponieważ konsumenci zwyczajowo nie zastanawiają się nad tym czy to reklama czy nie, zyskujesz całkiem kaloryczny ruch o ile Twoje frazy są poprawnie dobrane do biznesu i intencji użytkowników. Dzięki systemowi Google Ads, Twoje reklamy w Markach i okolicach lub w całym kraju mogą się też wyświetlać w formie banerów na różnych stronach partnerskich Google (98% polskiego internetu), jak również w formie video na portalu Youtube. Google Ads oferują również reklamy remarketingowe, które trafiają do użytkowników będących kiedyś na Twojej stronie internetowej.
Jak wybrać agencję Google Ads?
Pozostaje pytanie jak wybrać agencję do prowadzenia kampanii Google? Warto jest przestudiować opinie na temat danej firmy w internecie. Jest prawie pewne, że jeżeli firma jest już długo na rynku i ma sporo ocen, ale tylko pozytywnych to coś jest nie tak. To normalne, że zdarzają się negatywne komentarze - warto sprawdzić jak firma na nie odpowiada i czy są to reakcje merytoryczne. Niemniej ważna jest ilość specjalistów, czy certyfikaty Google i najwyższy status partnerstwa, które udowadniają stale rosnące budżety reklamowe, których utrzymanie jest relatywnie trudne bez dobrego poziomu prowadzenia kampanii.