Google Ads Mielec
Szukasz reklamy w Mielcu? Twoim celem jest dotarcie do osób, które Mielec lub okolice wybrały za dom? Reklamy Google Ads, tradycyjnie kojarzone z linkami sponsorowanymi będą idealne niezależnie od produktów lub usług, które oferujesz! Dzięki nim, nie musisz się również ograniczać do reklamowania lokalnie, ale wyjść ze sprzedażą - o ile to oczywiście w Twoim interesie - również i gdzie indziej, np. na cały kraj. Google Ads oferują przewidywalne i skuteczne kampanie w wyszukiwarkach, jak również na portalach partnerskich Google (np. wirtualna polska czy onet), jak również na portalu Youtube, gdzie Twoje reklamy video zbudują szeroki zasięg i zaangażują potencjalnych klientów.
Zalety reklam Google Ads
Reklamy Google Ads możesz prowadzić z dowolnego miejsca na świecie, dla dowolnego obszaru na świecie. Tym samym powinieneś szukać możliwie najlepszej agencji, a nie najbliższej Mielca. Reklamy Google pozwalają na rozliczanie się tylko za kliknięcia. Płacimy zatem tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w reklamę i przejdzie na Twoją stronę internetową. Wówczas piłeczka jest po Twojej stronie i musisz maksymalnie zachęcić użytkownika do zamiany w klienta. Reklamy Google Ads pozwalają na doskonałe targetowanie. Nie dość bowiem, że możesz trafić do wybranych mieszkańców Mielca i okolic, możesz też zawęzić tę grupę do osób, które cechuje pewne zachowanie (np. profil odwiedzanych stron) czy demografia - jak np. płeć czy wiek. To wszystko sprawia, że zwiększasz prawdopodobieństwo dokonania zakupu przez osobę, która weszła na Twoją stronę.
Równie istotną zaletą reklam Google jest szybkość uruchomienia, jak również elastyczność budżetowa. Z tego typu reklam korzystają zarówno duże firmy, jak również te małe z budżetem nieprzekraczającym kilkuset złotych miesięcznie. Bariera finansowa by zacząć, jest zatem niewielka.
Google Ads z agencją czy samodzielnie?
Prowadząc kampanię samodzielnie oszczędzasz pieniądze, które musiałyby pokryć prowizję agencji od obsługi. Z reguły to 15-20% budżetu reklamowego. Stracisz jednak sporo czasu na zgłębianie systemu i wyniki w pierwszych miesiącach prawdopodobnie będą odbiegały od wygórowanych oczekiwań. Zatrudniając agencję od razu pomijasz ten etap dzięki temu, że nasz specjalista dysponuje dużym doświadczeniem i rozeznaniem w Twojej branży. Ponadto z tego samego budżetu będzie w stanie uzyskać relatywnie lepsze wyniki niż te, które uzyskasz Ty na początku swojej drogi. Wtedy może okazać się, że oszczędność na prowizji de facto odbije się czkawką przy osiąganych wynikach.
Jak wybrać dobrą agencję Google Ads?
Kieruj się opiniami w internecie, ilością certyfikatów, pokazanych case studies ze współpracy z klientami, czy liczbą specjalistów. Każdy z tych czynników wzięty z osobna może nie znaczy wiele, ale kiedy wszystkie one składają się na spójny obraz przyzwoitej firmy z dobrymi wynikami, wówczas warto nawiązać rozmowy i dowiedzieć się o szczegóły tego typu współpracy. Z Verseo możesz bezpłatnie skonsultować potencjał reklamowy swojego biznesu, wspólnie dobierzemy odpowiednie kanały i budżet. Wiemy, że - szczególnie na początku drogi - potrzebujesz przewodnika i chętnie nim zostaniemy.