Google Ads Myślenice
Prowadzisz firmę w Myślenicach i chcesz skorzystać z reklam Google Ads, by dotrzeć do potencjalnych klientów? Doskonały pomysł! Google Ads to niezrównane źródło, by pozyskiwać kaloryczny ruch na Twoją witrynę internetową. To skuteczne reklamy w wyszukiwarkach, przykuwające uwagę banery na witrynach internetowych czy angażujące reklamy na Youtube. Twoja konkurencja z Myślenic i okolic z pewnością korzysta z tej formy reklamy, więc nie powinieneś pozostawać w tyle. Sprawdźmy, dlaczego przedsiębiorcy tak chętnie korzystają z Google Ads.
Plusy Google Ads
- Kluczową zaletą Google Ads jest możliwość zawężania wyświetlania reklam tylko w grupach i lokalizacjach, które nas interesują. Targetujesz zatem swoje usługi lub towary do osób, które dzięki określeniu ich wieku, płci czy zainteresowań i zachowań w internecie idealnie odpowiadają Twojemu modelowemu odbiorcy. Możesz też wyświetlać reklamy tylko wtedy, kiedy ktoś przebywa w Myślenicach i ich bezpośredniej okolicy. Mogą zatem to być zarówno lokalni użytkownicy, jak i turyści czy osoby, które z innych względów odwiedzają obszar na którym działasz.
- Niemniej istotnym czynnikiem przy wyborze reklam Google Ads jest uczciwe rozliczenie. Płacisz bowiem tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją stronę internetową. Dzięki targetowaniu - o którym mówiliśmy punkt wyżej - upewniasz się jednocześnie, że klikający jest potencjalnie zainteresowany Twoją ofertą, którą reklamowałeś na konkretną frazę.
- Reklamy Google możesz uruchomić w zaledwie kilka godzin. Oczywiście podstawowa konfiguracja nie zapewni Ci niewyobrażalnych zysków w relacji do inwestycji. Cała magia Google Ads leży bowiem w optymalizacji reklam. Kierowaniu ich na właściwe grupy, wybieranie tych najlepszych, ocenę tego ile możesz przeznaczyć pieniędzy na pozyskanie konkretnego użytkownika i utwierdzenie się w przekonaniu, że wybrane frazy są możliwie najlepsze. Optymalizowana kampania Google Ads powinna rozwinąć skrzydła po około 2-3 miesiącach od startu. System bowiem również musi się nauczyć Twojego biznesu i intencji użytkowników.
Czy ręczna optymalizacja jest potrzebna?
Ręczna optymalizacja kiedyś była normą, ale obecnie coraz większą rolę grają algorytmy napędzane uczeniem maszynowym. Oznacza to, że kampania zbiera dane, a potem na ich podstawie dokonuje predykcji i wprowadza zmiany samodzielnie do kampanii, które rzutują na zwiększenie skuteczności. Czy jest to potencjalnie lepsze rozwiązanie dla Ciebie? Wszystko zależy od wielu zmiennych i najlepiej sprawdzić w praktyce, czy kampania prowadzona przez człowieka będzie lepsza od tej zarządzanej przez maszynę.
Jak wybrać partnera do Google Ads?
Agencja Google Ads będzie prowadzić dla Ciebie ten niezwykle ważny kanał marketingowy dlatego warto przyłożyć się do researchu na jej temat już na wstępie. Sprawdź zatem czy strona budzi zaufanie, czy opinie na temat firmy są relatywnie dobre, czy na stronie dostrzegasz case study z przeprowadzanych dla innych klientów działań, ilość specjalistów, czy certyfikaty i partnerstwa z Google. To wszystko ma kapitalne znaczenie i sprawi, że zyskasz względnie dobry obraz danej firmy.