Google Ads Nowy Sącz
Nowy Sącz to miasto położone w niezwykle cennym przyrodniczo regionie Polski. Stanowi nie tylko prężny ośrodek miejski, ale i bazę wypadową dla turystów wybierających się na szlaki Podkarpacia. To wszystko sprawia, że prowadząc biznes w Nowym Sączu masz z kim konkurować! Reklama Google Ads pozwoli Ci pokazać się potencjalnym klientom dokładnie tam gdzie chcesz i kiedy chcesz. Dzięki doskonałym możliwościom targetowania masz też szansę trafiać do idealnych użytkowników, na których Ci szczególnie zależy. Jakie zalety ma system Google? Co powinieneś wiedzieć w pierwszej kolejności?
Dobre strony Google Ads
Google Ads ma szczególnie kilka zalet, które okażą się cenne dla lokalnych reklamodawców - tak z Nowego Sącza, jak i innych miejscowości w Polsce.
- Po pierwsze rozliczasz się tylko wtedy kiedy zainteresowany daną frazą odbiorca kliknie w reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją stronę internetową. To zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż płacenie w radio czy prasie za samą ekspozycję reklamy bez realnych wyników, które możesz poddać analizie.
- Po drugiej Google Ads oferuje bardzo dobre możliwości przeanalizowania kampanii. Wiesz ile kosztowało konkretne kliknięcie, które grupy najlepiej działają lub z jakiej lokalizacji. To wszystko sprawia, że masz szerokie pole do popisu, by poprawiać wyniki własnych działań.
- Po trzecie w Google Ads możesz inwestować dowolne kwoty. Jeżeli prowadzisz małą lokalną firmę w Nowym Sączu możesz inwestować niewielkie kwoty, a jeżeli prowadzisz biznes działający na całą Polskę, wówczas możesz inwestować nawet kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy złotych miesięcznie. Wszystko zależy od spektrum działania i Twoich celów biznesowych.
- Elastyczność Google Ads nie dotyczy tylko zainwestowanych kwot, ale i czasu. Swoją pierwszą kampanię możesz uruchomić już w kilka godzin, chociaż na pewno będzie ona potrzebowała jeszcze wielu dni by osiągać możliwie najlepsze wyniki.
Czy prowadzić reklamy Google samodzielnie?
Możesz prowadzić kampanie Google Ads samodzielnie, ale zdcydowanie lepiej powierzyć je doświadczonej agencji. Owszem, oprócz budżetu reklamowego, będziesz musiał również wygospodarować kwotę za obsługę, ale te środki zwrócą się na dwa sposoby. Po pierwsze nie będziesz tracił czasu na naukę systemu reklamowego, który z miesiąca na miesiąc jest coraz bardziej złożony. Po drugie, ta złożoność sprawi, że inwestycja w doświadczonego specjalistę da Ci lepsze wyniki, niż gdyby kampanię miał prowadzić kompletny laik w temacie. Po prostu - specjalista w agencji Google Ads o wiele szybciej wdroży zmiany, które posłużą do osiągania lepszych wyników. Pamiętaj też, ze agencja nie musi być zlokalizowana w Nowym Sączu czy okolicach. Możesz wybierać spośród wszystkich agencji w Polsce, a wszelkie formalności załatwisz przez internet.
Czy Google Ads są dla Ciebie?
99,9% biznesów w Polsce może reklamować się dzięki reklamom Google w wyszukiwarce, w formie banerów reklamowych czy treści wideo na Youtube. Google Ads jest najchętniej wybieraną formą reklamowania się w internecie i trudno znaleźć przyczyny, dla których NIE powinno się tego robić. Zapewniają one bowiem stabilne i przewidywalne źródło pozyskiwania klientów.