Google Ads Oława
Oława to niezwykle interesujące miejsce by prowadzić biznes. Sporo małych firm rywalizuje nie tylko z lokalnymi konkurentami, ale również podmiotami z Wrocławia. To wszystko wymusza poszukiwanie kolejnych kanałów reklamowych i polepszanie skuteczność własnych działań. Posługiwanie się Google Ads w takim ujęciu ma duży sens. Zgarniesz kaloryczny ruch z wyszukiwarki, dotrzesz do klientów, którzy już mieli kontakt z Twoją stroną, a także wypuścić reklamy wideo na Youtube czyli coś, co wydawało się do niedawna zarezerwowane tylko dla dużych graczy. Przyjrzyjmy się zaletom Google Ads i temu, dlaczego są tak dobre w pozyskiwaniu klientów dla biznesów takich jak Twój.
Dlaczego Google Ads są tak dobre?
- Reklamy w Google rozliczane są za kliknięcia. Oznacza to, że nie płacisz za wyświetlenia jak np. w prasie czy radio, ale tylko wtedy kiedy pozyskasz ruch realnie na swoją stronę.
- Google Ads, szczególnie po połączeniu z Google Analytics, oferuje mnóstwo interesujących danych, które pozwalają identyfikować najlepsze grupy odbiorców, uzyskać informację na temat kosztów pozyskiwania klientów czy perspektyw na rozwijanie nowych źródeł leadów. Mierzalność i optymalizacja w oparciu o dane to kamień węgielny tego systemu, a jego poprawne wykorzystywanie daje Ci dużą przewagę nad konkurencją.
- Dzięki reklamom Google Ads pojawisz się nie tylko z linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce, ale również np. z banerami na wybranych stronach czy reklamą wideo na Youtube.
- Możesz dowolnie targetować reklamy np. wykorzystując daną lokalizację - Oławę - czy też wyjść poza jej rejon i pokazywać się na cały kraj. Oprócz tego, określasz do kogo chcesz dotrzeć wybierając wiek, płeć czy zachowania użytkownika w sieci. Na koniec dopasujesz frazy, które potencjalny klient może wpisywać podczas poszukiwania rozwiązań, które akurat Ty dostarczasz. To targetowanie sprawia, że Twoja kampania może być bardzo skuteczna!
Google Ads - samodzielnie czy z pomocą?
Reklamy w Google na Oławę, ale i inne rejony, możesz prowadzić samodzielnie lub przy pomocy agencji Google Ads. Pierwsza opcja to oszczędność kwoty potrzebnej na obsługę, ale jednocześnie kilka miesięcy mozolnej pracy nad nauką systemu oraz zbierania doświadczenia potrzebnego do odpowiedniego optymalizowania reklam. Z tej perspektywy wydaje się, że o wiele sensowniej jest zainwestować w obsługę doświadczonego specjalisty, który od razu wie, jak bazowo coś poukładać i potem to odpowiednio zoptymalizować dochodząc szybciej do satysfakcjonujących efektów.
Dobra agencja czyli jaka?
Przed wyborem agencji należy sprawdzić kilka rzeczy, by upewnić się co do słuszności własnego wyboru. Ważne są case study, które pokazują podejście i efekty działań, liczba specjalistów czy certyfikatów. Niemniej ważne są opinie od klientów danej firmy i czy sama strona buduje zaufanie. To wszystko stworzy spójny obraz danej agencji. Do weryfikacji należy oczywiście zawsze podchodzić krytycznie bo opinie można kupować, a dobra strona nie świadczy z miejsca o tym, że i praca wykonywana przez agencję jest dobra. Należy spojrzeć na wszystkie czynniki i zważyć je według własnego uznania.