Google Ads Oława.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Oława.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Oława

Oława to niezwykle interesujące miejsce by prowadzić biznes. Sporo małych firm rywalizuje nie tylko z lokalnymi konkurentami, ale również podmiotami z Wrocławia. To wszystko wymusza poszukiwanie kolejnych kanałów reklamowych i polepszanie skuteczność własnych działań. Posługiwanie się Google Ads w takim ujęciu ma duży sens. Zgarniesz kaloryczny ruch z wyszukiwarki, dotrzesz do klientów, którzy już mieli kontakt z Twoją stroną, a także wypuścić reklamy wideo na Youtube czyli coś, co wydawało się do niedawna zarezerwowane tylko dla dużych graczy. Przyjrzyjmy się zaletom Google Ads i temu, dlaczego są tak dobre w pozyskiwaniu klientów dla biznesów takich jak Twój.

Dlaczego Google Ads są tak dobre?

  • Reklamy w Google rozliczane są za kliknięcia. Oznacza to, że nie płacisz za wyświetlenia jak np. w prasie czy radio, ale tylko wtedy kiedy pozyskasz ruch realnie na swoją stronę.
  • Google Ads, szczególnie po połączeniu z Google Analytics, oferuje mnóstwo interesujących danych, które pozwalają identyfikować najlepsze grupy odbiorców, uzyskać informację na temat kosztów pozyskiwania klientów czy perspektyw na rozwijanie nowych źródeł leadów. Mierzalność i optymalizacja w oparciu o dane to kamień węgielny tego systemu, a jego poprawne wykorzystywanie daje Ci dużą przewagę nad konkurencją.
  • Dzięki reklamom Google Ads pojawisz się nie tylko z linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce, ale również np. z banerami na wybranych stronach czy reklamą wideo na Youtube.
  • Możesz dowolnie targetować reklamy np. wykorzystując daną lokalizację - Oławę - czy też wyjść poza jej rejon i pokazywać się na cały kraj. Oprócz tego, określasz do kogo chcesz dotrzeć wybierając wiek, płeć czy zachowania użytkownika w sieci. Na koniec dopasujesz frazy, które potencjalny klient może wpisywać podczas poszukiwania rozwiązań, które akurat Ty dostarczasz. To targetowanie sprawia, że Twoja kampania może być bardzo skuteczna!

Google Ads - samodzielnie czy z pomocą?

Reklamy w Google na Oławę, ale i inne rejony, możesz prowadzić samodzielnie lub przy pomocy agencji Google Ads. Pierwsza opcja to oszczędność kwoty potrzebnej na obsługę, ale jednocześnie kilka miesięcy mozolnej pracy nad nauką systemu oraz zbierania doświadczenia potrzebnego do odpowiedniego optymalizowania reklam. Z tej perspektywy wydaje się, że o wiele sensowniej jest zainwestować w obsługę doświadczonego specjalisty, który od razu wie, jak bazowo coś poukładać i potem to odpowiednio zoptymalizować dochodząc szybciej do satysfakcjonujących efektów.

Dobra agencja czyli jaka?

Przed wyborem agencji należy sprawdzić kilka rzeczy, by upewnić się co do słuszności własnego wyboru. Ważne są case study, które pokazują podejście i efekty działań, liczba specjalistów czy certyfikatów. Niemniej ważne są opinie od klientów danej firmy i czy sama strona buduje zaufanie. To wszystko stworzy spójny obraz danej agencji. Do weryfikacji należy oczywiście zawsze podchodzić krytycznie bo opinie można kupować, a dobra strona nie świadczy z miejsca o tym, że i praca wykonywana przez agencję jest dobra. Należy spojrzeć na wszystkie czynniki i zważyć je według własnego uznania.