Google Ads Oleśnica
Prowadzisz firmę w Oleśnicy i chcesz docierać do klientów dzięki reklamom Google Ads? Dobry pomysł! Google Ads to najchętniej wybierany kanał marketingowy w internecie na całym świecie! Oleśnica, z racji bliskości Wrocławia i okolicznych sypialni stolicy Dolnego Śląska, posiada całkiem sporo firm - zarówno małych, jak i dużych. Biorąc pod uwagę konkurentów z Wrocławia, prowadząc firmę na prawdę masz z kim konkurować dlatego dobrze, że zainteresowałeś się Google Ads bo oferują szybkie i stabilne pozyskiwania nowych klientów i docieranie do tych, którzy mieli z Tobą kontakt.
Komu wyświetlą się Twoje reklamy Google?
Dzięki Google Ads dotrzesz do odbiorców w dowolnej lokalizacji, lub tych, którzy w tej lokalizacji akurat przebywają (np. przejazdem). Oznacza to, że hydraulik świadczący usługi na terenie Oleśnicy może reklamować się w wyszukiwarce Google tylko tym, którzy sprawdzają takie frazy na terenie Oleśnicy. Jeżeli jednak nasz hydraulik jest nieco bardziej mobilny i np świadczy usługi również we Wrocławiu, wówczas może wyświetlać swoje reklamy zarówno w Oleśnicy, jak i we Wrocławiu. Taka decyzja przyniesie zapewne więcej klientów, ale też będzie wymagała większej inwestycji.
Oprócz lokalizacji ważnym jest, by wyświetlać się w wyszukiwarce na odpowiednie frazy, czyli takie, które zwiększają prawdopodobieństwo zakupów. Możemy też wyświetlać reklamy stargetowanym odbiorcom, co również ma pozytywny wpływ na finalne zakupy - np. kierować Adsy tylko na daną płeć, osoby w danym wieku czy takie, które odwiedzają wybrane strony internetowe.
Inne zalety systemu Google Ads
- Mierzalny system dokładnie wykazuje ile kosztuje pozyskanie jednego klienta, w których grupach odbiorców Twoje reklamy osiągają najlepsze wyniki, a które źródła warto w ogóle odciąć. Im więcej danych dostarcza system, tym lepiej kampanię można zoptymalizować a Google Ads w tym zakresie nie ma sobie równych!
- Nie ma limitu budżetu - możesz inwestować kilkaset złotych, ale i kilka tysięcy czy kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie. Wszystko zależy od typu biznesu i rejonu działania.
- Pierwszą kampanię można uruchomić w kilka godzin. Oczywiście taka kampania wymaga później stałej optymalizacji i monitorowania, ale bazowo faktycznie można swoje pierwsze kroki postawić w tym świecie bardzo szybko.
Pamiętaj, że reklamy możesz tworzyć samodzielnie, ale i z pomocą agencji. To drugie rozwiązanie naturalnie jest droższe, ale oszczędzasz dzięki niemu czas oraz doświadczony specjalista powinien uzyskiwać z danej kwoty relatywnie lepsze wyniki niż początkująca osoba zajmująca się tematem.
Gdzie wyświetlą się moje reklamy
Reklamy Google pozwalają wyświetlać się w wyszukiwarce Google nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To tzw. linki sponsorowane, które są chyba najlepiej kojarzonym rozwiązaniem reklamowym dostarczanym przez Google. Z Google Ads możesz jednak wyświetlać reklamy również na Youtube w formie wideo i banerów, ale także na witrynach partnerskich Google (w zasadzie wszystkie witryny w Polsce). W nich możesz np. umieszczać banery remarketingowe, które będą przypominały o Twojej marce użytkownikom, którzy już mieli kontakt z Twoją stroną internetową.