Google Ads Olsztyn.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Olsztyn.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Olsztyn

Prowadzisz firmę w Olsztynie i chcesz reklamować się w internecie przy pomocy Google Ads? To doskonały pomysł! Dzięki Google Ads pozyskasz klientów zarówno z obszaru Olsztyna, jak i okolic czy całego kraju! Wszystko zależy od Twojego biznesu i tego, jakie cele chcesz w danym momencie osiągać - czy chcesz budować wizerunek? A może pozyskiwać leady lub zwiększyć sprzedaż? A może chcesz zmniejszyć koszt pozyskiwania klientów? To wszystko ważne problemy, które możesz rozwiązać z pomocą reklam w Google.

Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?

Korzystając z Google Ads możesz dotrzeć do klientów z Olsztyna, jak i całego kraju, przy pomocy np. wyszukiwarki Google. Tzw. linki sponsorowane, które wyświetlają się nad wynikami dostarczanymi organicznie przez roboty Google. Linki te są bardzo podobne do wyników naturalnych i niejednokrotnie zajmują całą górę strony, więc użytkownicy traktują je z zaufaniem i swobodnie klikają. W Google Ads możesz również rozwinąć kampanię banerową na konkretnych stronach internetowych i również wyświetlać je np. tylko mieszkańcom Olsztyna. Takie banery mogą np. informować o najnowszych promocjach czy śledzić użytkownika jako banery remarketingowe, które np. zachęcają do powrotu do porzuconych zakupów. Panel Google Ads pozwala również na uruchomienie reklam wideo na Youtube. To coraz chętniej wykorzystywana forma dzięki wysokiemu zaangażowaniu użytkownika i poszerzaniu lejka sprzedaży za jej pośrednictwem.

Czy warto wybrać agencję do obsługi kampanii Google?

Kampanie Google Ads warto powierzyć doświadczonym specjalistom. Co prawda oprócz budżetu reklamowego, należy wówczas uwzględnić opłatę za obsługę, ale trzeba to traktować jako inwestycje. Dlaczego?

Dlatego, że doświadczony specjalista szybciej zoptymalizuje kampanie i będzie stale ją usprawniał wykorzystując dany budżet w maksymalnym stopniu. Ktoś zaczynający przygodę z Google Ads będzie musiał poświęcić sporo czasu i przepalić sporo budżetu nim nauczy się wszystkich prawideł systemu. A jak wybrać dobrą agencję Google? Cóż - warto przejrzeć stronę i odpowiedzieć sobie na pytanie czy budzi ona w Tobie zaufanie. Znaczenie może mieć również ilość specjalistów, certyfikaty i partnerstwa czy wykorzystywane w pracy technologie. Oczywiście w ocenie warto uwzględnić recenzje od klientów, jak również case study prowadzonych działań. Te wszystkie elementy będą pomocne w tym, by wybrać solidnego partnera.

Podstawowe zalety Google Ads

W Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Jest to niezwykle fair ponieważ płacisz za realny ruch skierowany na Twoją witrynę. Oprócz tego tworzysz reklamy pod konkretne frazy związane z Twoim biznesem, a targetujesz je na osoby możliwie dobrze dopasowane do profilu Twojego klienta - określasz zatem wiek, zainteresowania czy zachowania w sieci oraz płeć. Im lepiej określisz grupę docelową, tym skuteczniejsza będzie Twoja kampania.

Warto również zwrócić uwagę na doskonałe możliwości analityczne oferowane przez Google Ads. Dzięki nim poznasz np. średni koszt pozyskania jednego klienta.