Google Ads Olsztyn
Prowadzisz firmę w Olsztynie i chcesz reklamować się w internecie przy pomocy Google Ads? To doskonały pomysł! Dzięki Google Ads pozyskasz klientów zarówno z obszaru Olsztyna, jak i okolic czy całego kraju! Wszystko zależy od Twojego biznesu i tego, jakie cele chcesz w danym momencie osiągać - czy chcesz budować wizerunek? A może pozyskiwać leady lub zwiększyć sprzedaż? A może chcesz zmniejszyć koszt pozyskiwania klientów? To wszystko ważne problemy, które możesz rozwiązać z pomocą reklam w Google.
Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?
Korzystając z Google Ads możesz dotrzeć do klientów z Olsztyna, jak i całego kraju, przy pomocy np. wyszukiwarki Google. Tzw. linki sponsorowane, które wyświetlają się nad wynikami dostarczanymi organicznie przez roboty Google. Linki te są bardzo podobne do wyników naturalnych i niejednokrotnie zajmują całą górę strony, więc użytkownicy traktują je z zaufaniem i swobodnie klikają. W Google Ads możesz również rozwinąć kampanię banerową na konkretnych stronach internetowych i również wyświetlać je np. tylko mieszkańcom Olsztyna. Takie banery mogą np. informować o najnowszych promocjach czy śledzić użytkownika jako banery remarketingowe, które np. zachęcają do powrotu do porzuconych zakupów. Panel Google Ads pozwala również na uruchomienie reklam wideo na Youtube. To coraz chętniej wykorzystywana forma dzięki wysokiemu zaangażowaniu użytkownika i poszerzaniu lejka sprzedaży za jej pośrednictwem.
Czy warto wybrać agencję do obsługi kampanii Google?
Kampanie Google Ads warto powierzyć doświadczonym specjalistom. Co prawda oprócz budżetu reklamowego, należy wówczas uwzględnić opłatę za obsługę, ale trzeba to traktować jako inwestycje. Dlaczego?
Dlatego, że doświadczony specjalista szybciej zoptymalizuje kampanie i będzie stale ją usprawniał wykorzystując dany budżet w maksymalnym stopniu. Ktoś zaczynający przygodę z Google Ads będzie musiał poświęcić sporo czasu i przepalić sporo budżetu nim nauczy się wszystkich prawideł systemu. A jak wybrać dobrą agencję Google? Cóż - warto przejrzeć stronę i odpowiedzieć sobie na pytanie czy budzi ona w Tobie zaufanie. Znaczenie może mieć również ilość specjalistów, certyfikaty i partnerstwa czy wykorzystywane w pracy technologie. Oczywiście w ocenie warto uwzględnić recenzje od klientów, jak również case study prowadzonych działań. Te wszystkie elementy będą pomocne w tym, by wybrać solidnego partnera.
Podstawowe zalety Google Ads
W Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Jest to niezwykle fair ponieważ płacisz za realny ruch skierowany na Twoją witrynę. Oprócz tego tworzysz reklamy pod konkretne frazy związane z Twoim biznesem, a targetujesz je na osoby możliwie dobrze dopasowane do profilu Twojego klienta - określasz zatem wiek, zainteresowania czy zachowania w sieci oraz płeć. Im lepiej określisz grupę docelową, tym skuteczniejsza będzie Twoja kampania.
Warto również zwrócić uwagę na doskonałe możliwości analityczne oferowane przez Google Ads. Dzięki nim poznasz np. średni koszt pozyskania jednego klienta.