Google Ads Opole.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Opole.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Opole

Prowadzenie biznesu w Opolu wymaga rywalizacji z wieloma konkurentami. Chcesz dotrzeć do potencjalnych odbiorców w dobrym miejscu i dobrym czasie? Wykorzystać internet do pozyskiwania kalorycznego ruchu? Wybierz Google Ads, które są solidnym narzędziem do osiągania wszystkich tych celów! Dzięki reklamie w Google możesz lokalizować swoje reklamy na dowolny obszar - zarówno Opola, jak i okolic czy nawet całego kraju. Google Ads to najchętniej wybierane rozwiązanie reklamowe w internecie. Dzieje się tak z kilku podstawowych powodów.

Zalety systemu reklamowego Google

  • Mierzalność - reklamy Google są zbudowane na danych, a ich gromadzenie i podawanie reklamodawcom pozwala uzyskać informację na temat np. najlepiej konwertujących grup czy tego ile de facto kosztuje nas pozyskanie klienta w internecie.
  • Elastyczność budżetowa - Możesz inwestować setki, jak i kilkaset tysięcy złotych. Google nie limituje budżetu, dzięki czemu każdy biznes ma szansę zaistnieć w wyszukiwarce Google ze swoimi produktami lub usługami.
  • Targetowanie - Możesz kierować reklamy na dowolnych odbiorców i dopasowywać wiek, płeć, zainteresowania czy nawet zachowania w sieci tak, by danym użytkownikom wyświetlić Twoją ofertę i zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu. Im lepiej stargetowana reklama, tym też efektywniej działa dla Ciebie.
  • Szybki czas - Wdrożenie pierwszej reklamy to kwestia kilku godzin. Oczywiście kampania wymaga późniejszej optymalizacji i doświadczenia, by zwracać uwagę na istotne szczegóły, niemniej jednak już pierwsze dni powinni unaocznić Ci, że Google Ads mają ogromny potencjał reklamowy.
  • Dowolna lokalizacja - Kierujesz reklamy na dowolne miejsce w Polsce. Możesz wyświetlać je w Opolu, okolicach, a nawet na cały kraj czy inne państwa.

Gdzie wyświetlą się Twoje reklamy?

Dzięki Google Ads możesz wyświetlać reklamy w wyszukiwarce Google, a dzięki temu, że nie różnią się one mocno od wyników organicznych są bardzo skuteczne. Reklamodawca zresztą jest zainteresowany by dokładnie odpowiadać na intencję użytkownika, więc rzadko zdarza się, by klikający był rozczarowany kliknięciem.

Oprócz wyszukiwarki, Twoje reklamy mogą mieć również formę banerów reklamowych na różnych witrynach partnerskich Google. To w zasadzie większość witryn w Polsce jak wp, onet czy inne portale o różnej tematyce, jak i wyspecjalizowane w danej branży. Reklama banerowa pozwala również docierać remarketingiem do osób, które już miały styczność z Twoją stroną internetową.

Z Google Ads możesz wyświetlać również reklamy wideo na portalu Youtube, co wzmacnia zaangażowanie użytkowników i poszerza lejek sprzedażowy.

Jak wybrać dobrego partnera do Google Ads?

Agencja lub freelancer powinni podzielić się z Tobą udokumentowanym doświadczeniem w pracy z innymi klientami. Warto sprawdzić opinie innych klientów na temat danej firmy, jak również stronę czy technologie, które wspierają ich prace. Certyfikaty i partnerstwa również mają znaczenie. Wszystkie te parametry pozwolą Ci podjąć lepszą decyzję co do wyboru partnera. Dobrze też przed wyborem przeczytać poradnik czy podstawowy kurs o Google Ads by dysponować nawet małą wiedzą, by rozumieć pewne pojęcia i podejmować świadome decyzje biznesowe.