Google Ads Ostrowiec Świętokrzyski
Ostrowiec Świętokrzyski to prężne miasto średniej wielkości, które z powodzeniem mieści mnóstwo różnych firm z wielu branż. Jeżeli prowadzisz jedną z nich, na pewno zmagasz się z konkurencją i chcesz wyprzedzić ją w pozyskiwaniu klientów. Jak to zrobić? Na przykład posługując się reklamą Google Ads, dzięki której dotrzesz do odpowiedniego użytkownika, w odpowiednim czasie i w doskonałym miejscu. Przyjrzyjmy się dlaczego Google Ads jest tak chętnie wybierane przez firmy z Ostrowca Świętokrzyskiego i okolic!
Zalety Google Ads
Z Google Ads docierasz do swojego idealnego klienta. Wiesz kto zazwyczaj kupuje Twoje produkty lub korzysta z usług i dokładnie tak możesz określić odbiorcę reklam. Wiek, płeć, zainteresowania czy zachowania na danych witrynach - to wszystko możesz określić i dokładnie takim osobom pokazywać swoje reklamy. Im lepiej to zrobisz, tym skuteczniejsze one będą. W Google Ads wyświetlasz reklamy w wyszukiwarce na zadane frazy - oznacza to również, że im lepiej dobierzesz frazy, których intencja wskazuje na chęć dokonania zakupu, tym również Twoje reklamy będą skuteczniejsze.
Kolejną zaletą Google Ads jest fakt, iż nie masz limitu zainwestowanego budżetu. Możesz zacząć reklamować się w Ostrowcu Świętokrzystkim już za kilkaset złotych i pozyskiwać klientów. Kampanie na całą Polskę wymagają już oczywiście innych kwot, ale od czegoś trzeba zacząć! Niemniej ważna jest również elastyczność czasowa. Kampanię Google Ads można uruchomić w kilka godzin, może wyświetlać się wtedy kiedy chcesz, może być też wstrzymana kiedy sezon się skończył.
Reklamy Google Ads dostarczają również mnóstwo danych z kampanii, dzięki czemu wiesz ile przyniosła Ci ta inwestycja klientów, ile kosztowało dane kliknięcie (bo rozliczasz się za kliknięcia czyli realny ruch na Twojej stronie, a nie tylko wyświetlenia), czy która grupa odbiorców jest najskuteczniejsza. To wszystko sprawia, że firmy chętnie wybierają tę formę reklamową.
Gdzie będziesz widoczny z reklamą Google?
Reklamy Google Ads pozwalają na wyświetlanie Twoich reklam w wyszukiwarce Google. Przeważnie wyświetlają się one nad lub pod organicznymi wynikami wyszukiwania, a płacisz za nie tylko wtedy, kiedy ktoś w nie faktycznie kliknie. Reklama taka nie odróżnia się mocno od wyników organicznych, a dzięki dobremu stargetowaniu dla przeciętnego użytkownika nie ma znaczenia czy klika w pierwszą stronę podaną za pośrednictwem reklamy Google czy wyników organicznych.
Google Ads to także te wszystkie banery, które wyświetlają się na stronach jak wp.pl czy onet. Również Ty możesz stworzyć taką kampanię banerową i wyświetlać się na różnych stronach ogólnotematycznych, jak i takich poświęconych konkretnej specjalizacji.
Ostatecznie panel reklam Google pozwala na uruchomienie reklam wideo na portalu Youtube. Szczególnie ostatnio reklamy te zyskały na popularności (nasi klienci zainwestowali w nie 4x więcej niż rok wcześniej). Tego typu reklama bardzo dobrze angażuje potencjalnych odbiorców!
Czy Google Ads jest skomplikowane?
I tak i nie. Stworzenie podstawowej kampanii w sieci wyszukiwania nie jest trudne, ale prawdziwy potencjał Google Ads leży w optymalizacji reklam czyli w tym, by dany budżet przynosił najlepsze możliwe wyniki. Dlatego dobrze prowadzenie kampanii Google Ads w Ostrowcu Świętokrzyskim powierzyć specjalistom.