Google Ads Oświęcim.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Oświęcim.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Oświęcim

Prowadząc firmę w Oświęcimiu, jak i w całym kraju, chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów w skuteczny, przewidywalny i optymalny budżetowo sposób. Działania konkurencji wymuszają na Tobie poszukiwanie nowych rozwiązań. Warto zatem byś poznał narzędzie Google Ads, które jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do marketingu internetowego i nie dotyczy to tylko firm z Oświęcimia, ale i całego kraju, a nawet Świata. Przyjrzyjmy się zatem, co o tym zadecydowało!

Zalety reklam Google Ads

Reklamy Google Ads po pierwsze rozliczasz za kliknięcia i realne przejścia użytkownika na Twoją stronę. Warto dodać, że nie jest to "przeciętny" użytkownik internetu, ale wcześniej sprofilowana osoba pod kątem wieku, płci czy zainteresowań tak, by maksymalnie przybliżyć go do sylwetki klienta idealnego. Oczywiście kapitalne znaczenie mają tu także słowa wpisywane przez użytkownika do wyszukiwarki oraz odwiedzane przez niego witryny. Na te sposoby maksymalnie precyzujesz grupę docelową, a zasada generalnie jest taka, że im lepiej stargetowana grupa, tym relatywnie bardziej efektywna reklama.

Twoje reklamy możesz wyświetlać w wyszukiwarce Google jako linki sponsorowane, które niewiele różnią się od wyników organicznych. Możesz też korzystać z reklam banerowych, reklam wideo umieszczanych na Youtube, jak również reklam produktowych i remarketingu, który pozwala dotrzeć do osób, które już zaznajomiły się z Twoją stroną, ale np. coś je rozproszyło i nie dokończyły finalnie zakupu.

Bardzo istotną i cenioną cechą reklam Google Ads jest możliwość określania lokalizacji. Możesz pokazywać reklamy tylko użytkownik z danego obszaru - np. Oświęcimia i okolic. Jeżeli jednak zapragniesz rozszerzyć działalność czy masz np. sklep internetowy, wówczas możesz i kierować reklamy na całą Polskę.

Wiedza jest lepsza od niewiedzy

Google Ads oferuje jeszcze jedną, potężną przewagę nad tradycyjnym sposobami reklamowania się. Jest to mierzalność Twoich działań reklamowych. Na każdym etapie wiesz, ile wydałeś pieniędzy, ile zysku to przyniosło, skąd rekrutowali się Twoi klienci i jaka grupa odbiorców była najbardziej kaloryczna. Co więcej, wiesz nawet ile kosztowało każde kliknięcie i które z nich zamieniło użytkownika w klienta. To wszystko bezcenne dane z punktu widzenia zarówno małych lokalnych firm oferujących usługi na Oświęcim, jak i wielkich przedsiębiorstw, które działają już ponadnarodowo.

Google Ads samodzielnie czy z pomocą agencji?

Możesz spróbować samodzielnie stworzyć reklamy w Google Ads, ale jako początkujący z pewnością stracisz sporo czasu na naukę systemu, zbudowanie kampanii o poprawnej architekturze i późniejsze jej optymalizowanie. Tego typu eksperymenty sprawią również, że możesz potencjalnie przepalić w początkowych etapach prowadzenia reklam. Współpraca z agencją teoretycznie oszczędza zatem czas oraz pieniądze. Dlaczego teoretycznie? Ponieważ na rynku są podmioty, które mogą Cię rozczarować jakością obsługi czy relacji z klientami. Dlatego warto podejść do wyboru agencji możliwie solidnie - sprawdzić wszelkie możliwe dane od specjalistów począwszy, a na opiniach klientów i case study skończywszy.