Google Ads Oświęcim
Prowadząc firmę w Oświęcimiu, jak i w całym kraju, chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów w skuteczny, przewidywalny i optymalny budżetowo sposób. Działania konkurencji wymuszają na Tobie poszukiwanie nowych rozwiązań. Warto zatem byś poznał narzędzie Google Ads, które jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do marketingu internetowego i nie dotyczy to tylko firm z Oświęcimia, ale i całego kraju, a nawet Świata. Przyjrzyjmy się zatem, co o tym zadecydowało!
Zalety reklam Google Ads
Reklamy Google Ads po pierwsze rozliczasz za kliknięcia i realne przejścia użytkownika na Twoją stronę. Warto dodać, że nie jest to "przeciętny" użytkownik internetu, ale wcześniej sprofilowana osoba pod kątem wieku, płci czy zainteresowań tak, by maksymalnie przybliżyć go do sylwetki klienta idealnego. Oczywiście kapitalne znaczenie mają tu także słowa wpisywane przez użytkownika do wyszukiwarki oraz odwiedzane przez niego witryny. Na te sposoby maksymalnie precyzujesz grupę docelową, a zasada generalnie jest taka, że im lepiej stargetowana grupa, tym relatywnie bardziej efektywna reklama.
Twoje reklamy możesz wyświetlać w wyszukiwarce Google jako linki sponsorowane, które niewiele różnią się od wyników organicznych. Możesz też korzystać z reklam banerowych, reklam wideo umieszczanych na Youtube, jak również reklam produktowych i remarketingu, który pozwala dotrzeć do osób, które już zaznajomiły się z Twoją stroną, ale np. coś je rozproszyło i nie dokończyły finalnie zakupu.
Bardzo istotną i cenioną cechą reklam Google Ads jest możliwość określania lokalizacji. Możesz pokazywać reklamy tylko użytkownik z danego obszaru - np. Oświęcimia i okolic. Jeżeli jednak zapragniesz rozszerzyć działalność czy masz np. sklep internetowy, wówczas możesz i kierować reklamy na całą Polskę.
Wiedza jest lepsza od niewiedzy
Google Ads oferuje jeszcze jedną, potężną przewagę nad tradycyjnym sposobami reklamowania się. Jest to mierzalność Twoich działań reklamowych. Na każdym etapie wiesz, ile wydałeś pieniędzy, ile zysku to przyniosło, skąd rekrutowali się Twoi klienci i jaka grupa odbiorców była najbardziej kaloryczna. Co więcej, wiesz nawet ile kosztowało każde kliknięcie i które z nich zamieniło użytkownika w klienta. To wszystko bezcenne dane z punktu widzenia zarówno małych lokalnych firm oferujących usługi na Oświęcim, jak i wielkich przedsiębiorstw, które działają już ponadnarodowo.
Google Ads samodzielnie czy z pomocą agencji?
Możesz spróbować samodzielnie stworzyć reklamy w Google Ads, ale jako początkujący z pewnością stracisz sporo czasu na naukę systemu, zbudowanie kampanii o poprawnej architekturze i późniejsze jej optymalizowanie. Tego typu eksperymenty sprawią również, że możesz potencjalnie przepalić w początkowych etapach prowadzenia reklam. Współpraca z agencją teoretycznie oszczędza zatem czas oraz pieniądze. Dlaczego teoretycznie? Ponieważ na rynku są podmioty, które mogą Cię rozczarować jakością obsługi czy relacji z klientami. Dlatego warto podejść do wyboru agencji możliwie solidnie - sprawdzić wszelkie możliwe dane od specjalistów począwszy, a na opiniach klientów i case study skończywszy.