Google Ads Piastów
Piastów to prężne miasto, w którym prowadząc biznes musisz zmierzyć się z konkurencją, która wymusza na Tobie poszukiwanie kanałów reklamowych o wzorowej skuteczności. Skuteczne narzędzie reklamowe to takie, które dociera do odpowienich użytkowników, w odpowiednim miejscu i czasie. A to brzmi zupełnie jak Google Ads! Przyjrzyjmy się zatem zaletom, które sprawiły, że Google Ads to najchętniej wybierane narzędzie do marketingu internetowego w Piastowie, Polsce oraz na całym świecie!
Reklamy Google Ads - zalety
- Google Ads oferują doskonałą mierzalność efektów. Dokładnie wiesz ile zainwestowałeś, ile zyskałeś, ile kosztował najdroższy i najtańszy klik oraz która grupa odbiorców była najbardziej wartościowa dla Twojego biznesu. Dzięki temu otrzymujesz sporo danych, by zyskać przewidywalne, ale i skalowalne środowisko reklamowe dla swojego biznesu. To wszystko bezcenne dane!
- Dzięki Google Ads możesz targetować idealnych użytkowników czyli takich, którzy przypominają Twoich klientów np. pod względem płci, wieku czy zainteresowań. Z reguły, im lepsze i bardziej szczegółowe zawężanie grup docelowych, tym efektywniejsza reklama. Dzielenie grup docelowych pozwala też wycinać te gorsze, a inwestować w te bardziej "kaloryczne".
- Lokalizowanie reklam umożliwia dotarcie stricte do osób zamieszkujących lub przebywających w danej lokalizacji - może być to Piastów i okolica, lub szersze rejony - nawet cały kraj. Wszystko zależy od Twoich celów biznesowych i np. tego czy sprzedajesz produkty na całą Polskę czy możemy oferujesz swoje usługi do pewnego promienia wokół siedziby.
- W Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. To o wiele sprawiedliwsze rozwiązanie niż płacenie tylko za wyświetlanie reklam (oczywiście jeżeli chodzi nam stricte o sprzedaż).
Gdzie będą pojawiać się Twoje reklamy?
Możesz wyświetlać się z reklamami w wyszukiwarce Google pod postacią linków sponsorowanych, które przypominają wyniki organiczne. Są zresztą zazwyczaj dobrze dopasowane do intencji wpisywanej frazy kluczowej więc użytkownicy nie mają problemu by z nich korzystać. Oprócz tego możesz tworzyć reklamy wideo na Youtube, które angażują i polepszają świadomość produktów i usług wśród odbiorców. Możesz również tworzyć reklamy banerowe na witrynach partnerskich jak wp czy onet, ale również reklamy produktowe, które są diablo skuteczne dla sklepów internetowych. To nie koniec! Na to wszystko możesz nałożyć remarketing, czyli wielorakie sposoby na dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę, ale z różnych powodów nie dokończyli zakupów.
Czy warto wynająć agencję Google Ads?
Zdecydowanie warto zaangażować do pomocy przy kampaniach Google Ads profesjonalną agencję. Doświadczony specjalista Google Ads stworzy poprawną architekturę kampanii, doradzi optymalny dla branży i celów budżet, a także szybciej zwróci uwagę na pola do ewentualnej optymalizacji kampanii tak, by przynosiła możliwie wiele zysków w ramach tego samego budżetu reklamowego. Dzięki pracy specjalistów zaoszczędzisz zatem nie tylko czas, ale i pieniądze.