Google Ads Ruda Śląska.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Ruda Śląska.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Ruda Śląska

Ruda Śląska to interesujące miejsce do prowadzenia biznesu. Masz całkiem dużą bazę odbiorców swoich produktów lub usług lokalnie, ale też towarzystwo potencjalnych klientów z całej aglomeracji katowickiej. Musisz zatem dysponować narzędziem, które precyzyjnie lokalizuje Twoje reklamy, ale też potrafi maksymalnie zawęzić targetowanych odbiorców. Sprawdźmy zatem dlaczego dobrym wyborem w takim ujęcie będzie narzędzie Google Ads, które dzięki kilku zaletom, stało się najpopularniejszym systemem do marketingu internetowego - zarówno dla firm z Rudy Śląskiej, jak i całego świata.

Zalety Google Ads

Google Ads oferują doskonałe targetowanie reklam. Możesz określić szczegółowy przedział wieku potencjalnego odbiorcy, jego wiek, a także zainteresowania wynikające z aktywności w internecie. Im lepiej sprecyzujesz grupę docelową, tym skuteczniejsza i bardziej efektywna kosztowo będzie Twoja kampania reklamowa. Twoje reklamy mogą pojawić się w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, jak również reklam wideo na portalu Youtube. Masz też możliwość tworzenia reklam banerowych, reklam produktowych oraz remarketingu, który dociera do osób, które już znają Twoją witrynę, ale z różnych względów nie dokonały zakupu.

Google Ads oferuje także doskonałą analitykę bowiem wszystko dzieje się w mierzalnym środowisku internetowym. Wiesz zatem ile średnio kosztuje Cię pozyskanie klienta, jaki jest koszt kliknięć w daną frazę czy o której godzinie Twoi klienci dokonują zakupów najchętniej. To wszystko bezcenne dane, które pozwalają optymalizować reklamę np. identyfikując najbardziej wartościowe grupy odbiorców. Pozwalają Ci też lepiej nawigować nie tylko po swoim biznesie, ale i całym rynku swojej branży.

W Google Ads możesz też dowolnie modulować intensywność wyświetlania reklam w zależności od sezonu sprzedażowego czy aktualnie posiadanych mocy przerobowych. To wszystko sprawia, że narzędzie Google Ads doskonale reaguje na daną sytuację w przedsiębiorstwie, ale też może stymulować Twój biznes w odpowiednich momentach.

Google Ads i Ruda Śląska - czy to rozwiązanie dla Ciebie?

Możesz być małą firmą usługową z Rudy Śląskiej albo dużą firmą działającą na cały kraj. Możesz dysponować budżetem rzędu kilkuset złotych, jak i dziesiątek tysięcy złotych. Google Ads w żaden sposób nie limitują tego, ile inwestujesz w reklamę. Każda branża ma pewne "optimum", ale żeby je poznać w przypadku konkretnego biznesu potrzebna jest już konsultacja z doświadczonym specjalistą oraz testowanie kampanii w pierwszych tygodniach jej trwania. Pamiętaj, że dzięki Google Ads możesz dotrzeć stricte do odbiorców z danej lokalizacji -np. Rudy Śląskiej.

Jak wybrać solidnego partnera do Google Ads?

Przede wszystkim sprawdź stronę internetową - czy budzi zaufanie, ilu specjalistów agencja gromadzi i czy posiadają oni certyfikaty, a sama agencja wysokie partnerstwo z Google. Ważne są również case study, opinie klientów w Google Maps i technologie, z którymi agencja pracuje na co dzień. Zwróć również uwagę na kwestie raportowania wykonanych prac i to, czy osoba prowadząca kampanię jest jednocześnie tą kontaktową. To bardzo ważne dla płynności działań i pełnego zrozumienia potrzeb.