Google Ads Sanok
Sanok to doskonała baza turystyczna dla zwiedzania całego regionu Podkarpacia. W Sanoku znajdziemy mnóstwo konkurujących ze sobą pól namiotowych, agroturystycznych gospodarstw czy hoteli. Spotkamy też mnóstwo firm usługowych czy gastronomicznych. To wszystko sprawia, że rywalizowanie o ruch turystyczny, jak również mieszkańców Sanoka i okolic wymaga inwestycji w reklamę. Warto zastanowić się zatem, nad najchętniej wybieranym system reklamowym na świecie czyli Google Ads. Reklamy Google pozwalą Ci na dotarcie do dowolnej osoby, w określonym miejscu i czasie w internecie. Jest też więcej niż pewne, że Twoja konkurencja - niezależnie od tego czy działasz lokalnie w Sanoku, czy na cały kraj - już wykorzystuje reklamy Google Ads.
Dlaczego tak się dzieje? Popularność rzeczonych reklam zasadza się na czterech filarach:
Z czego wynika popularność Google Ads?
- Mierzalność - dokładnie wiesz ile kosztuje dotarcie do użytkownika i jego zamiana w klienta. Możesz określić najlepiej rokujące grupy docelowe, zmieniać nagłówki na lepiej konwertujące czy wciąż żonglować słowami kluczowymi, by upewnić się, że te wykorzystywane są najskuteczniejsze.
- Targetowanie - trafiasz dokładnie w tych użytkowników, których wybrałeś. Dopasuj ich pod kątem wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań czy zachowań w sieci!
- Szybkość i elastyczność - reklamy Google Ads możesz uruchomić w kilka godzin i przeznaczyć na nie w zasadzie dowolne kwoty. Oczywiście nie zawsze będzie tak, że przeznaczona kwota będzie tą optymalną, by uzyskiwać najlepsze możliwe wyniki, ale bariera wejścia jest stosunkowo niska i dlatego tak chętnie jest to przez przedsiębiorców sprawdzane pod kątem skuteczności.
- Pay Per Click - płacisz tylko wtedy, kiedy dany użytkownik kliknie w Twoją reklamę i znajdzie się na Twojej witrynie. Trudno wyobrazić sobie lepszy i bardziej uczciwy model rozliczenia za reklamę w internecie.
Gdzie pojawią się Twoje reklamy?
Google Ads - dawniej zwane jako Google Adwords - tradycyjnie kojarzone są z linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce Google. To reklamy, które wyświetlają się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. Do złudzenia przypominają klasyczny wynik wyszukiwanej frazy, więc są chętnie klikane przez potencjalnie zainteresowane danym produktem czy usługą osoby. Mniej jednak osób zdaje sobie już sprawę, że słynny remarketing - czyli np banery, które Cię śledzą po wejściu na jakąś stronę - również uruchomisz z poziomu Google Ads. Możesz zatem docierać z promocjami, które zamkną sprzedaż uprzednio porzuconego koszyka czy z banerami świątecznymi. Google Ads to również miejsce, gdzie możesz wystartować z kampanią wideo na Youtube. W ostatnim czasie wydatki na reklamę Youtube poszły mocno w górę z uwagi na możliwość angażowania użytkowników i otwieranie dzięki nim nowych grup docelowych.
Jak wybrać solidną agencję Google Ads?
Nie ma znaczenia czy lokalizacja agencji to Sanok czy inne miasto w Polsce czy na świecie. Znaczenie mają natomiast opinie o firmie na Facebooku czy w Google ilość certyfikatów czy status partnerstwa z Google (np. najwyższy Premier). Różne sygnały zbudują całość opinii o danej agencji, którą warto wybrać z rozmysłem z uwagi na fakt, że Google Ads mogą być kluczowym kanałem pozyskiwania klientów dla Twojej firmy.