Google Ads Skierniewice
Skierniewice leżące w połowie drogi między Warszawą a Łodzią to doskonałe miejsce na prowadzenie biznesu. Relatywna bliskość obu aglomeracji sprawia, że na pewien typ usług możemy kierować swoje grupy relatywnie szeroko. Jeżeli prowadzisz biznes właśnie w Skierniewicach, wówczas powinieneś rozważyć użycie Google Ads do reklamowania swoich produktów lub usług. Dlaczego?
Google Ads posiadają wiele zalet, które sprawiają, że przedsiębiorcy z całego świata wybierają ten system reklamowy najchętniej spośród tych dostępnych w internecie. Twoja konkurencja prawdopodobnie też to robi - wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarkę Google frazę związaną z Twoim biznesem i dopiszesz np. słowo Skierniewice. Prawdopodobnie pierwsze wyniki to właśnie reklamy Twoich konkurentów.
Dlaczego firmy wybierają Google Ads?
Codziennie tysiące firm korzysta z systemu Google Ads ze względu na kilka atrakcyjnych właściwości.
- Po pierwsze możesz docierać do klientów w dowolnej lokalizacji. Możesz wyświetlić swoje reklamy zarówno mieszkańcom Skierniewic, jak również okolic czy innego miasta. Możesz też kierować reklamy szeroko na cały kraj. Wszystko zależy od typu biznesu i przewidzianego budżetu reklamowego.
- Po drugie reklamujesz się nie tylko w wyszukiwarce internetowej, ale możesz też tworzyć remarketing z banerami śledzącymi użytkowników, którzy już wykonali jakąś akcję na Twojej witrynie. Google Ads pozwalają również na tworzenie kampanii wideo na Youtube.
- Po trzecie płacisz za reklamę w wyszukiwarce tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie kliknie w Twoją reklamę czyli za realnego użytkownika na Twojej stronie, który potencjalnie jest zainteresowany Twoją ofertą.
- Po czwarte nie masz limitu środków, które musisz zainwestować na początek w Google Ads. Oznacza to, że zarówno małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa, z powodzeniem mogą pozyskiwać klientów z tego źródła reklamowego.
Google Ads samodzielnie?
Jako właściciel firmy w Skierniewicach masz mnóstwo obowiązków. Zastanów się zatem, czy samodzielne prowadzenie kampanii Google Ads to dobry pomysł. Nauka systemu zajmuje - szczególnie na początku - sporo czasu, a i potem dobrze śledzić pewne ustawienia, które mogą potencjalnie Ci pomóc lub zaszkodzić. Kluczowa jest bowiem nieustanna optymalizacja reklam tak, by inwestycja była możliwie najskuteczniejsza. Ta optymalizacja to powód, dla którego warto rozważyć powierzenie kampanii profesjonalistom!
Freelancer czy agencja?
Jeżeli zdecydujesz się oddać prowadzenie Google Ads komuś innemu staniesz przed wyborem - freelancer czy agencja? Freelancer oferuje zazwyczaj nieco niższe stawki niż agencja, ale nie daje też żadnej gwarancji własnych umiejętności czy dochowywania poprawnej metodologii pracy. Nie ma też możliwości, by za 500 złotych miesięcznie ktoś stale doglądał Twojej kampanii i poświęcał jej dużo czasu. Agencje mają wyższe stawki za obsługę ponieważ i prowadzenie firmy wymaga dodatkowych nakładów, ale z reguły są to podmioty nastawione na ciągły rozwój własnych kompetencji. W naszej agencji korzystamy również z algorytmów samouczących się, które potrafią wprowadzić nawet tysiące mikro zmian do kampanii na dobę, by poprawić jej działanie i wyświetlać reklamy idealnym użytkownikom. Napisz do nas - za darmo skonsultujemy możliwości jakie posiadasz w odniesieniu do branży i budżetu!
Google Ads Sochaczew
Prowadzisz firmę w Sochaczewie i chcesz być lepiej widoczny od konkurencji dla potencjalnych klientów? Wypróbuj reklamy Google Ads i ciesz się przewidywalnym oraz skutecznym źródłem pozyskania klientów. Dzięki Google Ads wyświetlisz się właściwym ludziom, o właściwej porze i we właściwym miejscu. A wszystko to sprawi, że będziesz mógł się skupić na swoim biznesie, a reklama nie będzie zaprzątać Ci wiele uwagi - chyba, że będziesz chciał jeszcze bardziej urosnąć ze swoim biznesem!
Dowiedz się teraz, dlaczego Google Ads jest tak chętnie wybieranym system reklamowym i to nie tylko w Sochaczewie, ale i w całym kraju i na całym świecie!
Plusy reklamy Google Ads
Prowadząc biznes dokładnie wiesz, kto zazwyczaj kupuje Twoje produkty, lub korzysta z Twoich usług. Określając takiego idealnego użytkownika czy uzytkowników, możesz też dopasować idealną grupę odbiorców dla swoich reklam Google Ads i sprawić, że będą wyświetlały się tylko im. Wiek, płeć, zachowania, zainteresowania - to wszystko ma znaczenie i zwiększy prawdopodobieństwo, że użytkownik klikający w reklamę chętniej dokona zakupu na Twojej stronie internetowej.
Google Ads to również niezwykle mierzalne środowisko. Pozwala Ci zatem dowiedzieć się ile dokładnie kosztuje Cię pozyskanie jednego klienta - może to być kilka groszy, a może być i kilkadziesiąt złotych w zależności od lokalizacji i biznesu jaki reklamujesz. Dzięki zaawansowanej analityce wiesz również ile zainwestowałeś i jakie przychodu z tego tytułu osiągnąłeś, a połączenie konta Google Ads z Google Analytics sprawi, że dokładnie dowiesz się, z jakich kanałów pozyskujesz najlepszy ruch i co warto wzmacniać.
Za reklamy w wyszukiwarce Google płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś realnie kliknie w link i przejdzie na Twoją stronę internetową. To zdecydowanie uczciwsze rozwiązanie niż to oferowane przez prasę czy radio, kiedy de facto nie wiesz jak zwróciła się Twoja inwestycja w reklamę.
Gdzie możesz wyświetlać swoje reklamy w internecie?
Google Ads pozwala na wyświetlanie reklam w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Reklamy te pojawiają się wyżej od wyników organicznych i zazwyczaj są mylone z tymi naturalnymi przez klientów. To zresztą nic złego bowiem ściśle (a przynajmniej tak powinno być) odpowiadają one intencji użytkownika wpisującego daną frazę. Dzięki Google Ads możesz jednak reklamować się również w formie banerów na stronach partnerskich Google jak wirtualna polska czy onet. W sieci reklamowej Google znajduje się obecnie 96% witryn dostępnych w Polsce. Google Ads pozwala również tworzyć reklamy wideo na portalu Youtube oraz banery remarketingowe, które mogą śledzić użytkownika, który np. porzucił koszyk w sklepie czy wykonał daną akcję.
Google Ads - kogo wybrać do prowadzenia kampanii?
Nie istnieje jedna uniwersalna metoda wyboru optymalnej agencji do prowadzenia kampanii Google. Musisz sprawdzić czy strona firmy wygląda profesjonalnie, czy opinie w google i na Facebooku są zazwyczaj pozytywne, czy firma zatrudnia wielu specjalistów z certyfikatami i czy np. posiada najwyższy status partnerstwa z Google. Dobrze wiedzieć też, czy kampanie są prowadzone ręcznie czy z wykorzystaniem uczenia maszynowego i jakie jeszcze usługi oferuje dana agencja. To wszystko dopiero może stworzyć spójny obraz agencji reklamowej, której chcesz powierzyć prowadzenie Google Ads. Pamiętaj też, że nie musi to być firma z Sochaczewa. Lokalizacja nie ma żadnego znaczenia.