Google Ads Świdnica
Prowadzisz firmę w Świdnicy i poszukujesz partnera do prowadzenia kampanii Google Ads? Dobrze trafiłeś! Nasza agencja specjalizuje się zarówno w kampaniach w sieci wyszukiwania, jak również reklamach produktowych, banerowych czy wideo na Youtube. Google Ads to doskonałe narzędzie by skutecznie i w przewidywalny sposób pozyskiwać nowych klientów z rejonu Świdnicy, okolic Świdnicy czy nawet całego kraju. To. skąd pozyskujesz klientów oczywiście zależy od typu biznesu i tego, na jaką inwestycję reklamową możesz sobie pozwolić. Przyjrzyjmy się zatem czynnikom, które sprawiają, że Google Ads jest tak chętnie wybierane przez firmy z całego świata.
Co przedsiębiorcy lubią w Google Ads?
- Model płatności - w Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś realnie kliknie w Twoją reklamę i przeniesie się na Twoją witrynę. To o wiele lepszy model rozliczenia niż ten za wyświetlenia, bo wówczas - np. dzięki prasie czy radiu - nie wiesz ile de facto z danej reklamy uzyskałeś.
- Targetowanie odbiorców - W Google Ads definiujesz frazy, na które chcesz się wyświetlać w sieci wyszukiwania, ale możesz również określić komu mają się wówczas pokazywać Twoje reklamy - wiek. płeć, zainteresowania - im bliżej zdefiniujesz idealnego odbiorcę swojej reklamy, tym bardziej prawdopodobne, że dokona zakupu, a reklama okaże się efektywniejsza.
- Mierzalność - Dzięki dostępności danych wiesz, która grupa odbiorców jest najlepsza dla Twojego biznesu, jakie frazy najlepiej konwertują czy ile średnio kosztuje pozyskanie klienta dzięki Google.To wszystko sprawia, że możesz optymalizować i planować swoje działania w oparciu o twarde dane, a nie wróżenie z fusów.
- Szybkość oraz elastyczność - Pierwszą kampanię Google Ads możesz uruchomić w już w kilka godzin. Oczywiście wymaga ona późniejszych działań optymalizacyjnych i doglądania. Elastyczność budżetowa sprawia, że możesz inwestować zarówno kilkaset, jak i kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Dzięki temu w systemie reklamowym Google mogą zaistnieć wszystkie firmy - zarówno lokalne ze Świdnicy, jak i globalne.
Jakie typy reklam możesz wykorzystać?
W Google Ads możesz uruchomić reklamy w wyszukiwarce Google, którą są bardzo podobne do wyników organicznych i dostarczają dobre odpowiedzi na intencje użytkowników. Oprócz tego możesz tworzyć kampanie banerowe na różnych witrynach internetowych czy remarketing, który będzie śledził użytkowników, którzy już mieli z Tobą kontakt. Oprócz tego Google Ads pozwala również na tworzenie reklam wideo na portalu Youtube, który jest zresztą drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w kraju. Możesz również skorzystać z reklam kierowanych na gmaila.
Jak wybrać optymalnego partnera do Google Ads?
Ponieważ reklamy Google są jednym z najważniejszych kanałów marketingowych, warto powierzyć je doświadczonej agencji. Jak taką znaleźć? Przede wszystkim liczą się tutaj te z dużą ilością specjalistów, którzy mają doświadczenie z różnymi technologiami. Certyfikaty i partnerstwa będą tak samo ważne jak opinie w internecie. Sprawdź case study na stronie i generalnie upewnij się, że firma nie jest jedynie fasadą dla freelancerów.