Google Ads Szczecinek
Prowadzenie biznesu w Szczecinku wymaga inteligentnego podejścia do reklamy. Należy maksymalnie dobrze targetować i optymalizować reklamy, by trafiać do odpowiedniej grupy ludzi. Szeroka reklama będzie mało skuteczna i będzie wydawać pieniądze zbyt pochopnie. To dlatego zresztą prasa czy radio tracą sukcesywnie reklamodawców ponieważ nie trafiasz dzięki nim tylko do swoich odbiorców, ale i do wszystkich innych też. Oznacza to, że wydajesz więcej pieniędzy, by dotrzeć do niewłaściwych ludzi. W tym momencie cała na biało wchodzi reklama Google Ads
Google Ads i analiza danych
Google Ads doskonale zbiera dane, które możesz analizować, wyciągać z nich wnioski i ostatecznie dzięki nim poprawiać działanie reklam. Dzięki Google Ads wiesz zatem np. ile średnio kosztuje Cię pozyskanie użytkowników czy klientów. Wiesz również ile kosztował Cię każdy użytkownik z osobna, który kliknął na reklamę z danej frazy, którą wykorzystałeś. Tworząc różne grupy odbiorców możesz po czasie stwierdzić, które działają lepiej, a które gorzej i warto je porzucić. Dzięki temu możesz tworzyć hipotezy, a później je testować na wielu polach.
Inne zalety Google Ads
- Płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś zainteresowany kliknie w Twój link i przeniesie się na Twoją witrynę internetową. To niezwykle uczciwe w porównaniu do rozliczania się w modelu za wyświetlenia, który bywa dosyć nieefektywny jeżeli zależy nam na czym innym niż tylko budowanie świadomości marki.
- Docierasz z Google Ads do odpowiedniego użytkownika, w odpowiednim czasie i doskonałym miejscu. Oznacza to, że możesz targetować reklamy na osoby o określonym wieku, płci, zainteresowaniach czy zachowaniach. Możesz to robić w dowolnym czasie - np. sezonie sprzedażowym, lub np. tylko w nocy czy innej strefie czasowej. Swoimi reklamami możesz pokazywać się nie tylko w wyszukiwarce Google, ale również za pośrednictwem banerów na większości polskich stron internetowych czy z wideo reklamując się na Youtube.
- Pierwszą kampanię możesz uruchomić już w kilka godzin. Oczywiście będzie ona wymagał późniejszej optymalizacji, ale już taka podstawa powinna wskazać Ci, że system może być potencjalnie świetnym miejscem dla twojego biznesu by pozyskiwać kaloryczny ruch na stronę www.
Agencja Google czy samodzielne działania?
Agencja Google Ads to doświadczeni specjaliści (przynajmniej tak powinno być), którzy szybciej wyłapią obszary potrzebujące optymalizacji. Oznacza to, że dzięki złożeniu reklamy Google na ich barki zaoszczędzisz nie tylko czas potrzebny na dogłębne poznanie systemu, ale też zaoszczędzisz sporo pieniędzy dzięki temu, że zdecydowanie szybciej dojdą do optymalnego wyniku niż osoba, która dopiero poznaje system i nie ma żadnego doświadczenia. Google Ads - mimo bazowej prostoty - przez 20 lat istnienia rozrósł się o naprawdę ogromne ilości danych i miejsc wartych testowania czy sprawdzania. To wszystko sprawia, że warto w Szczecinku rozważyć wybór agencji doi pomocy przy Google Ads!