Google Ads Tarnobrzeg.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Tarnobrzeg.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Tarnobrzeg

Prowadzenie biznesu w Tarnobrzegu to konkurowanie nie tylko z lokalnymi firmami, ale również bezpośrednia rywalizacja z firmami zlokalizowanymi w Sandomierzu. Musisz zatem wybierać metody reklamowe, które potrafią doskonale lokalizować użytkowników, którzy potencjalnie są bardziej zainteresowani Twoimi produktami czy usługami. To wszystko sprawia, że Google Ads będzie rozsądnym wyborem, by pokazać się potencjalnym klientom w Tarnobrzegu i okolicy. Sprawdź zatem, dlaczego tak się dzieje!

Zalety Google Ads

Google Ads oferuje niezwykle mierzalne i skalowalne środowisko reklamowe. Oznacza to, że gromadzi dane na temat Twoich kampanii reklamowych, byś mógł je nieustannie optymalizować. Zyskujesz wgląd w to, ile de facto średnio kosztuje Cię pozyskanie klienta, które grupy są najskuteczniejsze w kontekście sprzedaży i czy w łonie odbiorców pojawiają się nowe interesujące grupy docelowe, o które warto rozszerzyć działania.

W Google Ads możesz wyświetlać swoje reklamy w wyszukiwarce Google, gdzie Twoje linki sponsorowane nie będą mocno różniły się od wyników podawanych przez roboty Google organicznie. Oprócz tego, możesz tworzyć reklamy banerowe na stronach partnerskich Google - czyli większości tych w Internecie. Oprócz tego, możesz tworzyć angażujące reklamy wideo na Youtube. To wszystko sprawia, że masz szansę otaczać wybrane grupy klientów zwiększając prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

Reklamę Google możesz uruchomić już w kilka godzin i jest ona elastyczna pod względem budżetowym - oznacza to, że zarówno lokalna firma z Tarnobrzegu, jak i duży sklep internetowy, który ma tu siedzibę, mogą funkcjonować w tym systemie równocześnie.

Reklama w Tarnobrzegu a Google Ads

Jedną z dużych zalet reklam Google Ads jest dokładna lokalizacja reklam i targetowanie na odpowiednie osoby. Możesz zatem dotrzeć dowolną reklamą w sprecyzowanego użytkownika na odpowiednim obszarze - np. może to być Tarnobrzeg lub bezpośrednie okolice, z wyłączeniem innych miejsc. Takie zawężenia są niezwykle istotne dla ogólnej kondycji kampanii. Sprecyzowanie idealnego użytkownika jest jeszcze ważniejsze. Wiek, płeć, zainteresowania czy zachowania w sieci - to wszystko musi maksymalnie odpowiadać temu, jaki jest Twój klient w rzeczywistości. Wówczas sprawisz, że potencjalny klikający w reklamę będzie częściej zamieniał się w kupującego.

Czy ustawienie tego wszystkiego i doglądanie musisz wziąć na siebie? Niekoniecznie! Możesz postawić na sprawdzoną agencję zajmującą się reklamami Google. Ale jak ją wybrać?

Jak wybrać dobrego partnera do Google Ads?

Google Ads to kluczowy element marketingowej układanki dla wielu firm na świecie. Wybór partnera do jego zarządzania nie może zostać potraktowany po macoszemu. Dobra agencja to z jednej strony taka, która jest transparentna, pokazuje liczbę specjalistów i metodologię działania w oparciu o branżowe case studies. Warto sprawdzić opinie klientów o niej w internecie, jak również samą umowę przed podpisaniem. Certyfikaty i partnerstwa są też ważne z punktu widzenia najnowszych metodologii działań.