Google Ads Tarnów.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Tarnów.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Tarnów

Tarnów leży w połowie drogi między Krakowem a Rzeszowem, co czyni z niego interesujące miejsce do prowadzenia biznesu. Kluczowe będzie tu jednak dobre targetowanie jeżeli planujesz działania lokalne. By prowadzić skuteczną i efektywną reklamę, niezbędne w zasadzie jest zwrócenie się w kierunku narzędzia Google Ads, które jest zresztą najchętniej wybieranym spośród wszystkich form reklamowych na świecie. Dlaczego przedsiębiorcy tak licznie i chętnie z niego korzystają? No cóż - bo działa! Istnieją jednak przyczyny, które to sprawiają i nimi zajmiemy się poniżej.

Przyczyny popularności Google Ads

Google Ads to przede wszystkim uczciwy system rozliczenia, bowiem płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie kliknie w link i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. Tym samym jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż rozliczenie za zasięg, co oferuje prasa lub telewizja. Nie wiesz bowiem wtedy ile de facto kosztowało pozyskanie jednego klienta.

W Google Ads możesz inwestować dowolne kwoty - począwszy od kilkuset po kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. To wszystko sprawia, że zarówno micro firmy z Tarnowa, jak i duże podmioty gospodarcze mogą z powodzeniem korzystać z tego samego narzędzia reklamowego.

Google oferuje mierzalne środowisko reklamowe. Dokładnie wiesz, ile średnio kosztuje Cię pozyskanie klienta, które grupy są najlepsze pod względem sprzedaży, które frazy przynoszą Ci najwyższe dochody. Te dane pozwalają na optymalizację reklam i jej ciągłe usprawniania celem osiągania lepszych wyników w tej same kwocie inwestycji.

Co jeszcze warto wiedzieć?

W Google Ads dotrzesz do dowolnego użytkownika. Kierujesz reklamy Google Ads na Tarnów? A może sprzedajesz produkty czy usługi na większym obszarze - chociażby na terenie całego kraju czy Unii Europejskiej? Niezależnie od odpowiedzi możesz trafić do lokalnych lub krajowych odbiorców. Podobnie możesz ustalić do kogo dana reklama ma trafić. Określasz przedział wiekowy, płeć, zachowania w sieci - jak np. odwiedzane strony i ich tematykę, czy zainteresowania. To wszystko - im lepiej dookreślone, tym mocniej wpływa na skuteczność reklam i efektywność Twojej inwestycji w reklamę.

Dobór partnera dla reklam Google Ads w Tarnowie

Możesz próbować tworzyć reklamy Google samodzielnie, ale minie dużo czasu i sporo pieniędzy i klientów Ci umknie, nim dogłębnie poznasz system i jego bardzo szerokie możliwości optymalizacyjne. O wiele sensowniej zatrudnić agencję Google Ads, która poprowadzi Twoje kampanie.

Doświadczony specjalista z miejsca zauważy obszary z naglącą potrzebą zmian, proponuje szereg rozwiązań, które np. sprawdziły się w innych kampaniach, ustawi wykluczenia czy harmonogram wyświetlania reklam. Zatrudniając certyfikowanego partnera Google zaoszczędzisz zatem czas, ale i pieniądze.

Owszem - zatrudnienie specjalisty kosztuje, ale ten koszt zwraca się ponieważ doświadczenie w branży pozwala na osiągnięcie lepszych wyników niż przy kampanii prowadzonej przez laika, który dopiero zbiera pierwsze szlify.