Google Ads Turek
Prowadzisz firmę w Turku? Chcesz znaleźć rozwiązanie reklamowe, które efektywnie przyniesie Ci wielu klientów w rozsądnych i przewidywalnych kwotach? Skieruj swoją uwagę ku Google Ads, które oferują mierzalność wyników i wydatków, wiele kanałów reklamowych i zaawansowane opcje dotarcia do klientów. Google Ads to najchętniej wybierane środowisko reklamowe wśród przedsiębiorców. Obojętnie czy miejscem prowadzenia firmy jest Turek, czy jakakolwiek inna miejscowość w Polsce czy na świecie. Przyjrzyjmy się, dlaczego tak się dzieje i co daje Google Ads!
Zalety Google Ads
Google Ads przede wszystkim dociera do użytkowników, którzy wpisują konkretne frazy w wyszukiwarce. Ich wybór wobec intencji użytkownika jest kluczowy, by skierować go na naszą stronę. Możemy taką reklamę targetować również po danej lokalizacji w ten sposób, że wyświetli się np. tylko mieszkańcom w Turku czy okolicach. Google Ads pozwala wyświetlać reklamy w wyszukiwarce, jak również w formie banerów w witrynach partnerskich Google. Możesz również tworzyć reklamy wideo na portalu Youtube.
Co jednak najbardziej interesujące to fakt, że Google zbiera mnóstwo danych na temat wyników naszej kampanii co pozwala ją optymalizować, czyli polepszać. Wiesz ile kosztuje średnio pozyskanie klienta, która grupa jest najbardziej zainteresowana Twoimi produktami lub usługami. Możesz też modulować stawki za słowo kluczowe, czy wykluczać te, które nie są dobrze dobrane do biznesu, a zabierają niepotrzebnie budżet.
W Google Ads płacisz tylko za kliknięcia co sprawia, że inwestujesz w realny ruch pozyskany na Twoją stronę internetową, a nie wyświetlenia czy zasięg jak w przypadku lokalnej prasy w Turku czy stacji radiowych nadających na Turek.
Ile kosztuje kampania?
Koszt kampanii Google Ada zależy od wielu czynników. Najważniejsze z nich to średni koszt kliknięcia na dane słowo kluczowe, lokalizacja wyświetlania, grupa docelowa, czy jakość witryny. Jeżeli kampania jest kierowana na Turek i promujesz np lokalny sklep czy punkt usługowy wówczas może wystarczyć budżet w okolicach tysiąca złotych na kampanię. Sytuacja się zmienia kiedy wychodzisz poza Turek i np. promujesz swój sklep internetowy w całej Polsce. Wówczas możesz inwestować nawet kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy złotych i nadal mieć pole do rozwoju. To jednak sprawia, że zarówno mały, jak i duży biznes, mogą zaistnieć w Google Ads.
Google Ads z agencją - co warto wiedzieć?
Dobra agencja Google Ads to taka, która jest transparentna czyli pokazuje case study swoich działań, czy liczbę specjalistów w danej dziedzinie. To też firma, która ma opinie o swojej działalności w internecie i nawet do tych nieprzychylnych potrafi odnieść się w sposób merytoryczny. Nie mniej ważne są technologie, z którymi na co dzień pracują specjaliści i inne usługi, które będą - nawet w późniejszym czasie - dobrym uzupełnieniem kampanii Google Ads. Równie ważna kwestia to zapisy w umowie. Pamiętaj, że ma ona zabezpieczać zarówno agencję, jak i Ciebie, więc uważnie przestudiuj ją i pytaj, jeżeli coś będzie niejasne. Nasza rekomendacja jest również taka, by przeczytać przed podjęciem współpracy dowolny poradnik Google Ads czy słowniczek pojęć z tym związanych. Zyskasz pewność, że ustalenia ze specjalistą czy handlowcem będą dla Ciebie jasne.