Google Ads Tychy
Prowadzisz firmę w Tychach? Chcesz pozyskiwać skutecznie klientów zarówno z obszaru Tych, jak i np. aglomeracji katowickiej? Reklamy Google Ads to obecnie najchętniej wybierane narzędzie reklamowe w sieci i sprawdza się dla większości typów biznesów i budżetów. Zarówno mali, jak i duzi; produkty i usługi; firmy lokalne i ogólnokrajowe - wszyscy oni mogą skorzystać na Google Ads i budować z nimi przewidywalne i satysfakcjonujące kampanie promocyjne w sieci. Sprawdźmy zatem ile kosztuje kampania oraz jakie podstawowe zalety mają reklamy Google Ads.
Ile kosztuje reklama Google Ads?
Koszt reklamy Google zależy od kilku czynników. Istotne w estymacji budżetu będącego optymalnym jest np lokalizacja wyświetlania reklam, frazy na które chcemy się pokazywać w wyszukiwarce, dane grupy odbiorców, ale także wygląd naszej witryny i tego, czy po kliknięciu ktoś faktycznie zechce dokonać zakupu. Istnieje oprócz tego mnóstwo innych zmiennych, które sprawiają, że dwie takie same kampanie, w tym samym mieście, ale prowadzące na różne witryny mogą być efektywne na różne sposoby.
Jeżeli prowadzisz mały punkt usługowy lokalnie w Tychach, to prawdopodobnie wystarczy nawet kilkaset złotych i samodzielne prowadzenie, by osiągnąć wyniki zapewniające przypływ klientów (oczywiście są branże, gdzie to może być i dwa tysiące, gdzie panuje większa konkurencja). Jeżeli jednak masz sklep internetowy a Tychy to adres Twojej siedziby, to i tak chcesz docierać do klientów w całej Polsce, a to już może być zdecydowanie wyższy koszt - od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Jakie są plusy reklamy Google Ads na Tychy?
- Google Ads to mierzalność - dokładnie wiesz, ile kosztuje pozyskanie klienta, kliknięcie w daną frazę, jakie grupy czy nagłówki dobrze działają. To wszystko sprawia, że możesz bezustannie polepszać swoją kampanię i uzyskiwać lepsze wyniki.
- Płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. To zdecydowanie bardziej fair niż płatność za wyświetlenia, gdzie nie zawsze masz kontrolę nad tym, co się w kampanii dzieje.
- Targetujesz nie tylko dzięki wykoszystywanym frazom, ale również po wieku, zachowaniu czy płci. Określasz również lokalizację, by docierać do ludzi z odpowiedniego obszaru - np. Tychy i promień 10 kilometrów.
- Możesz tworzyć reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklamy produktowe, reklamy banerowe na witrynach partnerskich czy niezwykle angażujące reklamy wideo na portalu Youtube, które ostatnio fenomenalnie zyskują na popularności.
- Możesz pierwszą kampanię Google Ads uruchomić już w kilka godzin i wyświetlać ją o określonych porach. Google Ads oferuje też elastyczność budżetową - nie ma limitu wydawanych środków.
Czy warto prowadzić kampanię samodzielnie?
Małe kampanie np. z punktem usługowym na terenie takiego miasta jak Tychy możesz spróbować prowadzić samodzielnie. Powinieneś uzyskiwać satysfakcjonujące wyniki, a jeżeli nie, to zawsze możesz wykorzystać algorytmy takie jak nasz VCM, które działają automatycznie optymalizując Twoją kampanię przy minimalnej opłacie na obsługę. Większe kampanie natomiast już warto powierzać specjalistom, którzy zdecydowanie szybciej dojdą do dużej efektywności bez podnoszenia wydatków reklamowych.