Google Ads Wągrowiec
Prowadzisz firmę w Wągrowcu lub okolicach? Chcesz dać się znaleźć klientom i inwestować pieniądze w reklamę efektywniej niż drukowanie ulotek czy wystawianie ogłoszeń w lokalnej prasie, skąd nie jesteś w stanie stwierdzić ilu klientów do Ciebie trafia? Dobrze. W takim razie powinieneś zainteresować się reklamami Google Ads, które oferują zalety, dzięki którym stały się najchętniej wybieranym narzędziem do reklamy w internecie na świecie!
Zalety Google Ads
Google Ads pozwala docierać do osób określonych pod względem wieku, płci czy zachowania w internecie. W konsekwencji, docierasz do użytkowników, którzy idealnie spełniają kryteria, jakie posiada Twój "przeciętny" klient, dzięki czemu celujesz tam, gdzie masz największą szansę trafić. W przypadku rozdawania ulotek, prasy czy radia nie masz takiej wiedzy i takich możliwości. Im szerzej wypuszczasz reklamy w świat, tym zazwyczaj drożej.
W Google Ads rozliczasz się tylko za kliknięcia i realne przejścia na Twoją witrynę. Oznacza to, że dokładnie wiesz ile kosztowało Cię pozyskanie konkretnego użytkownika, ale też które grupy odbiorców działają najlepiej, a które np. lepiej jest porzucić. Google Ads nie limituje poziomu inwestycji w reklamę. Jako mała firma możesz inwestować kilkaset czy kilka tysięcy złotych, a jako ogólnopolski dostawca produktów czy usług nawet miliony rocznie. Przestrzeń jest dostępna dla każdego. Co ważne możesz trafiać do mieszkańców Wągrowca, jak i okolic i tylko do nich bez przepalania budżetu na osoby z dalszych rejonów, które nie by korzystały z Twojej oferty.
Gdzie wyświetlą się reklamy?
Google Ads pozwalają na tworzenie reklam w postaci linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Nie różnią się one bardzo od wyników organicznych, więc przyjmowane są naturalnie przez użytkowników Google. Oprócz tego możesz też uruchamiać reklamy wideo na Youtube, jak również reklamy banerowe na witrynach partnerskich Google - czyli większości tych dostępnych w internecie. Masz też możliwość tworzenia reklam produktowych PLA w wyszukiwarce, co jest szczególnie cenioną formą reklamowania się przez sklepy internetowe. Finalnie też możesz tworzyć reklamy remarketingowe, którymi docierasz do użytkowników, którzy już mieli kontakt z Twoją witryną, ale np. porzucili koszyk czy wykonali inną akcję, ale nie stali się klientami.
Jak wybrać partnera do reklamy?
Wybór agencji do prowadzenia reklamy Google Ads nie musi ograniczać się do Wągrowca, bowiem wszystkie formalności i tak można załatwić przez internet, a szkoda tak ważną rzecz powierzać firmie wybranej z ograniczonego grona. Po pierwsze zatem sprawdź stronę internetową i to, czy budzi zaufanie, pokazuje specjalistów, ilu ich jest. Niemniej ważne są certyfikaty czy partnerstwa z Google oraz technologie, z którymi specjaliści pracują na co dzień. Dobrze, jeżeli firma oferuje też inne usługi niż Google Ads, o które potencjalnie chciałbyś rozszerzyć swoje działania w internecie. Na koniec istotne jest oczywiście przeczytanie opinii na temat firmy i jak się do nich firma ustosunkowuje. Oczywiście, jeżeli agencja jest duża i znana to zazwyczaj zdarzają jej się niepochlebne opinie. Właśnie odpowiedzi na nie dadzą Ci pojęcie na temat merytoryki jej działań. Na koniec przeczytaj przed ustaleniami ze specjalistą darmowe materiały o Google Ads, by nic Cię nie zaskoczyło przy wstępnej fazie projektowania kampanii i celów.