Google Ads Wałbrzych.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Wałbrzych.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Wałbrzych

Prowadząc firmę w Wałbrzychu musisz zmierzyć się z konkurencją, która zapewne korzysta z mniej lub bardziej skutecznych metod reklamowania własnych produktów lub usług. Działając lokalnie, szczególnie ważne jest dobre targetowanie reklam i to pod wieloma względami. Jednym z najlepszych narzędzi reklamowych, które umożliwia dotarcie do idealnego użytkownika, w idealnym czasie i miejscu jest Google Ads. Jest to najczęściej używane do promowania biznesów w internecie narzędzie na świecie, a stoją za tą popularnością nie tylko - wspomniane wyżej - opcje targetowania, ale również inne ważne kwestie, którym się przyjrzymy.

Plusy Google Ads

W Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie kliknie w Twój link. Oznacza to, że płacisz za realny ruch na stronie internetowej, a nie tylko to, że ktoś zobaczył reklamę. To duża przewaga bowiem pozwala również mierzyć, ile de facto kosztuje nas średnio pozyskanie klienta w sieci. Tego typu analizą i mierzalnością działań reklamowych nie może pochwalić się prasa, radio czy telewizja czy nawet rozdawanie ulotek.

Dzięki Google Ads możesz wyświetlać się w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, ale także pokazywać swoim klientom banery reklamowe na różnych witrynach włącznie z tymi największymi jak onet czy wp.pl. Masz również możliwość tworzenia angażujących reklam wideo na Youtube, jak również remarketingu, który będzie śledził i zachęcał do powrotu na Twoją stronę osoby, które już na niej były i wykonały na niej jakąś akcję.

Google Ads jest również niezwykle elastyczne czasowo i finansowo. Możesz bowiem stworzyć swoją pierwszą kampanię już w kilka godzin, a potem - kiedy np. sezon się skończy - zawiesić jej działanie. Finansowo natomiast masz możliwość reklamowania się jak mały biznes już za kilkaset złotych miesięcznie, ale jeżeli np. prowadzisz ogólnopolski sklep internetowy, wówczas możesz inwestować i kilkadziesiąt tysięcy złotych. Wszystko zależy od Twoich celów i możliwości.

Google Ads samodzielnie czy z agencją?

Samodzielne prowadzenie kampanii kosztuje czas, który poświęcisz na naukę, tworzenie oraz optymalizację kampanii. Kosztuje to również pieniądze bowiem laik nie jest w stanie szybko optymalizować swojej kampanii w ten sposób, by była maksymalnie efektywna. Dlatego powyżej pewnego pułapu inwestycji rekomendujemy powierzenie reklam Google Ads doświadczonemu partnerowi, którego obsługa kosztuje, ale ostatecznie zwraca się podwójnie w postaci czasu i korzyści finansowych.

Jak wybrać agencję?

Wybór agencji do zarządzania ważnym kanałem, jakim niewątpliwie jest Google Ads powinien zająć Ci więcej niż 5 minut. Po pierwsze sprawdź stronę internetową - czy budzi zaufanie, czy prezentuje pracowników i możesz na niej przeczytać sporo rekomendacji klientów czy case study. Niemniej ważne są opinie w internecie, ilość specjalistów z danego obszaru czy certyfikaty. Na koniec warto sprawdzić czy firma współpracuje z wieloma technologiami i czy oferuje komplementarne do Google Ads usługi. To wszystko może dopiero sprawić, że zdecydujesz się na odpowiedniego partnera i zminimalizuje ryzyko rozczarowania.