Google Ads Wałbrzych
Prowadząc firmę w Wałbrzychu musisz zmierzyć się z konkurencją, która zapewne korzysta z mniej lub bardziej skutecznych metod reklamowania własnych produktów lub usług. Działając lokalnie, szczególnie ważne jest dobre targetowanie reklam i to pod wieloma względami. Jednym z najlepszych narzędzi reklamowych, które umożliwia dotarcie do idealnego użytkownika, w idealnym czasie i miejscu jest Google Ads. Jest to najczęściej używane do promowania biznesów w internecie narzędzie na świecie, a stoją za tą popularnością nie tylko - wspomniane wyżej - opcje targetowania, ale również inne ważne kwestie, którym się przyjrzymy.
Plusy Google Ads
W Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie kliknie w Twój link. Oznacza to, że płacisz za realny ruch na stronie internetowej, a nie tylko to, że ktoś zobaczył reklamę. To duża przewaga bowiem pozwala również mierzyć, ile de facto kosztuje nas średnio pozyskanie klienta w sieci. Tego typu analizą i mierzalnością działań reklamowych nie może pochwalić się prasa, radio czy telewizja czy nawet rozdawanie ulotek.
Dzięki Google Ads możesz wyświetlać się w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, ale także pokazywać swoim klientom banery reklamowe na różnych witrynach włącznie z tymi największymi jak onet czy wp.pl. Masz również możliwość tworzenia angażujących reklam wideo na Youtube, jak również remarketingu, który będzie śledził i zachęcał do powrotu na Twoją stronę osoby, które już na niej były i wykonały na niej jakąś akcję.
Google Ads jest również niezwykle elastyczne czasowo i finansowo. Możesz bowiem stworzyć swoją pierwszą kampanię już w kilka godzin, a potem - kiedy np. sezon się skończy - zawiesić jej działanie. Finansowo natomiast masz możliwość reklamowania się jak mały biznes już za kilkaset złotych miesięcznie, ale jeżeli np. prowadzisz ogólnopolski sklep internetowy, wówczas możesz inwestować i kilkadziesiąt tysięcy złotych. Wszystko zależy od Twoich celów i możliwości.
Google Ads samodzielnie czy z agencją?
Samodzielne prowadzenie kampanii kosztuje czas, który poświęcisz na naukę, tworzenie oraz optymalizację kampanii. Kosztuje to również pieniądze bowiem laik nie jest w stanie szybko optymalizować swojej kampanii w ten sposób, by była maksymalnie efektywna. Dlatego powyżej pewnego pułapu inwestycji rekomendujemy powierzenie reklam Google Ads doświadczonemu partnerowi, którego obsługa kosztuje, ale ostatecznie zwraca się podwójnie w postaci czasu i korzyści finansowych.
Jak wybrać agencję?
Wybór agencji do zarządzania ważnym kanałem, jakim niewątpliwie jest Google Ads powinien zająć Ci więcej niż 5 minut. Po pierwsze sprawdź stronę internetową - czy budzi zaufanie, czy prezentuje pracowników i możesz na niej przeczytać sporo rekomendacji klientów czy case study. Niemniej ważne są opinie w internecie, ilość specjalistów z danego obszaru czy certyfikaty. Na koniec warto sprawdzić czy firma współpracuje z wieloma technologiami i czy oferuje komplementarne do Google Ads usługi. To wszystko może dopiero sprawić, że zdecydujesz się na odpowiedniego partnera i zminimalizuje ryzyko rozczarowania.