Google Ads Warszawa
Prowadzisz firmę w Warszawie, więc doskonale wiesz z jak ostrą konkurencją musisz codziennie się mierzyć. By skutecznie pozyskiwać klientów z warszawskiego rynku, warto wykorzystać Google Ads, które trafia do idealnych grup odbiorców. Twoja konkurencja z Warszawy czy okolic w zasadzie na pewno korzysta z reklam Google Ads, więc musisz dołączyć lub prowadzić swoje kampanie lepiej. Google Ads pozwala bowiem na szeroką optymalizację reklam tak, by w ramach podobnego budżetu uzyskiwać relatywnie więcej zamówień. Ten kto w Warszawie będzie w tym najskuteczniejszy, będzie też pozyskiwał ruch na swoją witrynę najsensowniej.
Gdzie pojawia się reklama Google Ads?
Dzięki narzędziu Google Ads możesz pokazać się z ofertą czy usługami kierowanymi na Warszawę wśród osób korzystających z wyszukiwarki Google. To tzw linki sponsorowane widoczne nad wynikami organicznymi, które w zasadzie niczym się od nich nie różnią poza małym napisem "reklama". Oprócz tego możesz tworzyć reklamy banerowe, które śledzą użytkownika na kolejnych witrynach przez niego odwiedzanych. Masz też możliwości budowania kampanii wideo na Youtube, a także bardzo skutecznych dla sklepów internetowych reklam produktowych (Google Zakupy). Finalnie możesz też docierać do osób, które już były na Twojej witrynie i kierować na nie remarketing.
Zalety Google Ads
Oprócz wspomnianych wyżej różnych form i lokalizacji reklam, Google Ads posiada wiele innych cech, dzięki którym stał się nachętniej wybieranym narzędziem reklamowym - zarówno w Warszawie, jak i na całym świecie.
- Dobierasz frazy, po których wpisaniu ktoś zauważy Twoje reklamy tekstowe. W kampaniach banerowych możesz określać wiek, płeć czy specyficzne zachowania użytkowników po to, by idealnie dopasować grupę odbiorców pod swój produkt czy usługę. Oprócz tego, możesz lokalizować swoje reklamy tak, by wyświetlały się tylko osobom będącym np. w Warszawie, czy nawet jej dzielnicach. Krótko mówiąc - Google Ads pozwala na doskonałe targetowanie reklam.
- Płacisz za reklamę tylko wtedy, kiedy ktoś w nią realnie kliknie i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. Pozwala to dobrze mierzyć, ile przynosi inwestycja w reklamę, które grupy odbiorców są najskuteczniejsze, czy ile wynosi najtańszy, jak i najdroższy klik. To wszystko bezcenne informacje, by poprawiać swoje działania i optymalizować reklamy.
- Kampanię możesz uruchomić o dowolnej porze - np. w sezonie sprzedażowym, a następnie zmniejszyć jej intensywność. Możesz też przeznaczać na nie dowolne kwoty, chociaż warto pamiętać, że każdy biznes ma pewne "optimum", które warto mieć z tyłu głowy przy planowaniu działań chociażby na Warszawę.
Jak wybrać agencję do Google Ads?
Przede wszystkim, możesz wybierać spośród wszystkich agencji w kraju bowiem lokalizacja firmy nie ma znaczenia przy tworzeniu reklam. Wszystkie formalności załatwisz przez internet, więc skup się przede wszystkim na znakach profesjonalizmu - stronie internetowej budzącej zaufanie i wykorzystującej UXowe smaczki, przedstawieniu specjalistów i tego ilu ich w danej firmie jest, czy firma pokazuje case studies prowadzonych działań, z jakimi technologiami współpracuje, czy posiada certyfikaty i partnerstwa z Google. To wszystko ma znaczenie i warto sprawdzić, nim podejmie się decyzję o współpracy.