Google Ads Włocławek.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Włocławek.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Włocławek

Prowadzisz firmę we Włocławku i chcesz skutecznie docierać do klientów? Google Ads będzie doskonałym narzędziem, by im się pokazać. Niezależnie od tego, czy interesują Cię odbiorcy tylko z Włocłąwka, czy może z całego kraju, Google Ads pozwoli Ci docierać do nich efektywnie, a panel analityczny odpowie na interesujące pytania z punktu widzenia wielu procesów biznesowych. Sprawdźmy zatem, dlaczego reklamy Google Ads są najchętniej wybieranym narzędziem reklamowym we Włocławku, jak i... na całym świecie!

Zalety Google Ads

  • Mierzalność - dokładnie wiesz, ile kosztowało Cię pozyskanie konkretnego użytkownika, który dokonał zakupu. Znasz wartość najdroższego i najtańszego kliknięcia, które doprowadziły do konwersji. Wiesz, które grupy są w przypadku Twojego biznesu najskuteczniejsze. To wszystko bezcenne informacje dla Twojego biznesu, które pozwalają Ci skalować biznes, ale też być po prostu mądrzejszym przedsiębiorcą!
  • Elastyczność - Możesz uruchamiać i wstrzymywać reklamy, lub zmniejszać i zwiększać ich intensywność w zależności od sezonów sprzedażowych, jak i np. tego ilu klientów obecnie posiadasz i jesteś w stanie obsłużyć.
  • Targetowanie - Docierasz do idealnych użytkowników, którzy odpowiadają bazowemu profilowi klienta Twojej firmy. Możesz ich targetować po lokalizacji - np. osób tylko z Włocławka - ale i frazach kluczowych przez nich wpisywanych, jak również przez pryzmat wieku, płci czy zachowania w wyszukiwarce Google.
  • Lokalizacje - Twoje reklamy mogą wyświetlać się w wyszukiwarce Google pod postacią linków sponsorowanych. Możesz jednak wyświetlać się również w formie banerów reklamowych na witrynach partnerskich Google - czyli większości stron w Internecie. Dzięki Google Ads możesz też tworzyć angażujące reklamy wideo na portalu Youtube, jak również reklamy produktowe dla sklepów internetowych, czy remarketing, który dociera do użytkowników, którzy już byli na Twojej stronie internetowej.
  • PPC - słynny i lubiany model rozliczenia za kliknięcia czyli tylko wtedy, kiedy ktoś realnie znajdzie się na Twojej stronie internetowej. To o wiele sensowniejsze rozwiązanie niż płacenie za "pustych" odbiorców reklam w prasie czy radiu, a nawet tych, którzy dostają ulotki.

Ile kosztuje reklama Google Ad we Włocławku?

Koszt reklamy Google zależy od wielu zmiennych, jak lokalizacja - np reklamowanie się we Włocławku będzie potencjalnie tańsze dla wielu branż niż analogiczna reklama w większych miastach. Branża ma znaczenie, jak i konkurencja, czy to, jaki wynik jakości osiągnie Twoja strona internetowa czy jakie nagłówki zastosujesz. W zasadzie WSZYSTKO ma znaczenie, dlatego warto powierzyć kampanie Google Ads specjalistom z dużym doświadczeniem w temacie. Jak to zrobić?

Z kim prowadzić reklamy?

Nie musisz wybierać spośród lokalnych agencji z Włocławka. Wszystkie formalności i tak załatwisz przez internet, a Google Ads jest tak ważnym miejscem pozyskiwania klientów, że lepiej upewnić się 3x niż wybrać pochopnie. Sprawdż zatem stronę internetową i to czy budzi zaufanie np. prezentacją klientów, case study czy specjalistów. Nie mniej ważne jest to, z jakimi technologiami agencja pracuje i czy ma partnerstwo z Google. Przeczytaj również opinie od klientów - np. na mapach Google czy Facebooku. Nie wszystkie muszą być pozytywne, ale odpowiedzi agencji - ich ton i merytoryka - również pozwolą Ci określić czy chcesz z daną firmą współpracować.