Google Ads Wrocław.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Wrocław.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Wrocław

Wrocław - stolica Dolnego Śląska - to intensywnie rozwijające się miasto, w którym znajdziesz praktycznie każdy rodzaj usług i produktów. To zatem atrakcyjne miejsce do prowadzenia biznesu, ale także niezwykle wymagające ze względu na sporą konkurencję w każdym sektorze. By skutecznie docierać do klientów na terenie Wrocławia i okolic, warto rozważyć reklamowanie się za pomocą Google Ads, które dzięki szeregowi zalet, jest najchętniej wybieranym systemem do marketingu internetowego we Wrocławiu, jak i na całym świecie!

Filary Google Ads

  • Mierzalność - W reklamach Google rozliczasz się zazwyczaj za kliknięcie reklamy i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę internetową. Co więcej, dzięki odpowiednim kodom, możesz dowiedzieć się który z nich został klientem. To pozwala uzyskać kluczowe informacje na temat tego, ile np. średnio kosztuje Cię pozyskanie ruchu na stronie i jaki % użytkowników zamienia się w klientów. Wiesz też, które grupy są najbardziej interesujące biznesowo, czy w jakich godzinach najczęściej dochodzi do zakupów.
  • Targetowanie - Wybierasz wiek, płeć czy zachowanie użytkowników, by docierać tylko do osób, które faktycznie są prawdopodobnie zainteresowane zakupem. Określasz również frazy kluczowe i lokalizację - np. wyświetlenia reklam tylko dla osób z Wrocławia i okolic.
  • Wiele formatów - Twoje reklamy wyświetlą się w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, ale możesz również tworzyć reklamy banerowe w witrynach partnerskich i reklamy wideo wykorzystywane na stronie Youtube. Oprócz tego, jeżeli prowadzisz sklep internetowy, docenisz efektywność reklam produktowych i remarketingu, który śledzi osoby, które już były na Twojej witrynie.
  • Elastyczność czasowa - Wyświetlasz reklamy i regulujesz ich intensywność wtedy, kiedy jest to najbardziej opłacalne.
  • Elastyczność finansowa - Nie ważne jakim budżetem dysponujesz. Możesz inwestować setki złotych miesiecznię, jak i setki złotych dziennie.

Google Ads samodzielnie czy z agencją?

Możesz tworzyć reklamy Google samodzielnie, ale spędzisz dużo czasu nad poznaniem samych możliwości narzędzia oraz budowania poprawnej architektury kampanii. Nim dojdziesz do satysfakcjonujących wyników, upłynie też pewnie sporo czasu naznaczonego przepalaniem części budżetu reklamowego. Wykorzystanie do reklam Google Ads agencji Google zdecydowanie przyspieszy dojście do uzyskania optymalnej relacji pomiędzy zainwestowanymi środkami, a osiąganymi wynikami sprzedaży. Zaoszczędzisz też mnóstwo czasu!

Jak wybrać agencję do Google Ads na Wrocław?

Agencja nie musi być zlokalizowana we Wrocławiu. Wszelkie formalności i tak załatwiasz przez internet, więc możesz wybierać spośród wszystkich tego typu firm w Polsce. Zwróć zatem uwagę na stronę internetową, opinie klientów, case study. certyfikaty i partnerstwa z Google. Jeżeli te wszystkie czynniki wzbudziły w Tobie zaufanie, wówczas warto rozmawiać już z danym specjalistą i sprawdzić czy jest "chemia". Warto również przeczytać jakikolwiek poradnik o Google Ads, by znać podstawową terminologię wykorzystywaną w umowach i ustaleniach.