Google Ads Wrocław
Wrocław - stolica Dolnego Śląska - to intensywnie rozwijające się miasto, w którym znajdziesz praktycznie każdy rodzaj usług i produktów. To zatem atrakcyjne miejsce do prowadzenia biznesu, ale także niezwykle wymagające ze względu na sporą konkurencję w każdym sektorze. By skutecznie docierać do klientów na terenie Wrocławia i okolic, warto rozważyć reklamowanie się za pomocą Google Ads, które dzięki szeregowi zalet, jest najchętniej wybieranym systemem do marketingu internetowego we Wrocławiu, jak i na całym świecie!
Filary Google Ads
- Mierzalność - W reklamach Google rozliczasz się zazwyczaj za kliknięcie reklamy i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę internetową. Co więcej, dzięki odpowiednim kodom, możesz dowiedzieć się który z nich został klientem. To pozwala uzyskać kluczowe informacje na temat tego, ile np. średnio kosztuje Cię pozyskanie ruchu na stronie i jaki % użytkowników zamienia się w klientów. Wiesz też, które grupy są najbardziej interesujące biznesowo, czy w jakich godzinach najczęściej dochodzi do zakupów.
- Targetowanie - Wybierasz wiek, płeć czy zachowanie użytkowników, by docierać tylko do osób, które faktycznie są prawdopodobnie zainteresowane zakupem. Określasz również frazy kluczowe i lokalizację - np. wyświetlenia reklam tylko dla osób z Wrocławia i okolic.
- Wiele formatów - Twoje reklamy wyświetlą się w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, ale możesz również tworzyć reklamy banerowe w witrynach partnerskich i reklamy wideo wykorzystywane na stronie Youtube. Oprócz tego, jeżeli prowadzisz sklep internetowy, docenisz efektywność reklam produktowych i remarketingu, który śledzi osoby, które już były na Twojej witrynie.
- Elastyczność czasowa - Wyświetlasz reklamy i regulujesz ich intensywność wtedy, kiedy jest to najbardziej opłacalne.
- Elastyczność finansowa - Nie ważne jakim budżetem dysponujesz. Możesz inwestować setki złotych miesiecznię, jak i setki złotych dziennie.
Google Ads samodzielnie czy z agencją?
Możesz tworzyć reklamy Google samodzielnie, ale spędzisz dużo czasu nad poznaniem samych możliwości narzędzia oraz budowania poprawnej architektury kampanii. Nim dojdziesz do satysfakcjonujących wyników, upłynie też pewnie sporo czasu naznaczonego przepalaniem części budżetu reklamowego. Wykorzystanie do reklam Google Ads agencji Google zdecydowanie przyspieszy dojście do uzyskania optymalnej relacji pomiędzy zainwestowanymi środkami, a osiąganymi wynikami sprzedaży. Zaoszczędzisz też mnóstwo czasu!
Jak wybrać agencję do Google Ads na Wrocław?
Agencja nie musi być zlokalizowana we Wrocławiu. Wszelkie formalności i tak załatwiasz przez internet, więc możesz wybierać spośród wszystkich tego typu firm w Polsce. Zwróć zatem uwagę na stronę internetową, opinie klientów, case study. certyfikaty i partnerstwa z Google. Jeżeli te wszystkie czynniki wzbudziły w Tobie zaufanie, wówczas warto rozmawiać już z danym specjalistą i sprawdzić czy jest "chemia". Warto również przeczytać jakikolwiek poradnik o Google Ads, by znać podstawową terminologię wykorzystywaną w umowach i ustaleniach.