Google Ads Zakopane.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Zakopane.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Zakopane

Zakopane - zimowa stolica Polski - to bardzo trudne miejsce do prowadzenia biznesu. Ogromny ruch turystyczny dostarcza odpowiednią liczbę klientów, ale jednocześnie tworzy szerokie pole dla działań Twojej konkurencji. Musisz zatem, być w dobrym miejscu, o właściwym czasie i kierować się do odpowiednich ludzi, by Twoja reklama była efektywna w relacji kosztów i zysków. Na tak konkurencyjnym rynku nie ma możliwości, by pozwolić sobie na błędy. By zachować skuteczność warto rozważyć reklamy Google Ads.

Przyczyny sukcesu Google Ads

  • Doskonałe targetowanie - Google Ads umożliwia dotarcie do osób określonych ze względu na wiek, płeć, zachowania w sieci czy zainteresowania i odwiedzane strony. To wszystko sprawia, że docierasz tylko do użytkowników, którzy są podobni do Twoich klientów czym zwiększasz prawdopodobieństwo zakupu.
  • Dotarcie do wybranych lokalizacji - Reklamy Google Ads możesz wyświetlać użytkownikom znajdującym się tylko na wybranym obszarze. Mogą zatem być to turyści, którzy odwiedzili Zakopane na kilka dni, jak i przyjezdni, którzy zatrzymali się jedynie w okolicy Zakopanego - możesz określić dowolny promień o danej centralnej lokalizacji.
  • Wiele miejsc reklamowania się - Możesz skorzystać z linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, jak również reklamy banerowej na wielu witrynach partnerskich. Jako osoba odpowiedzialna za marketing sklepu internetowego, docenisz również reklamy produktowe Google zakupy, a także możliwość tworzenia remarketingu śledzącego użytkowników, którzy już Twoją stronę odwiedzili. Finalnie możesz też budować reklamy wideo na portalu Youtube, które angażują i poszerzają świadomość danego produktu czy usługi.
  • Mierzalność - Google Ads odpowiada na kluczowe biznesowe pytania, jak np. to ile kosztuje średnio pozyskanie przez Ciebie klienta, które grupy odbiorców są wartościowe, a które warto wygaszać. Otrzymujesz sporo danych związanych z kosztem kliknięć - np. ile wyniosło najdroższe, a ile najtańsze. To wszystko bezcenne dane dla każdego przedsiębiorcy.

Rozliczanie z Google Ads - jaka zasada?

Preferowanym sposobem rozliczenia przez reklamodawców jest to za kliknięcie. Oznacza to, że płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś z reklamy realnie przejdzie na witrynę internetową. Znając stawki za kliknięcia można zyskujemy też przewidywalne budżetowo środowisko reklamowe, które pozwala nam skalować reklamy lub je wygaszać w zależności od sezonu sprzedażowego czy tego, czy akurat mamy moce przerobowe.

Jak wybrać partnera do Google Ads?

Wybór agencji do prowadzenia reklam Google Ads pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Nie tracisz zasobów, by poznać system, zaprojektować architekturę kampanii i później ją optymalizować. Ponadto, o wiele szybciej dojdziesz do optymalnych wyników przynoszących satysfakcjonujące rezultaty. Głównym źródłem informacji o agencjach są oczywiście strony internetowe. Warto zatem sprawdzić liczbę specjalistów, certyfikaty, partnerstwa, case study, wykorzystywane technologie i opinie klientów. To wszystko powinno dać relatywnie dobry obraz danej agencji.