Google Ads Zakopane
Zakopane - zimowa stolica Polski - to bardzo trudne miejsce do prowadzenia biznesu. Ogromny ruch turystyczny dostarcza odpowiednią liczbę klientów, ale jednocześnie tworzy szerokie pole dla działań Twojej konkurencji. Musisz zatem, być w dobrym miejscu, o właściwym czasie i kierować się do odpowiednich ludzi, by Twoja reklama była efektywna w relacji kosztów i zysków. Na tak konkurencyjnym rynku nie ma możliwości, by pozwolić sobie na błędy. By zachować skuteczność warto rozważyć reklamy Google Ads.
Przyczyny sukcesu Google Ads
- Doskonałe targetowanie - Google Ads umożliwia dotarcie do osób określonych ze względu na wiek, płeć, zachowania w sieci czy zainteresowania i odwiedzane strony. To wszystko sprawia, że docierasz tylko do użytkowników, którzy są podobni do Twoich klientów czym zwiększasz prawdopodobieństwo zakupu.
- Dotarcie do wybranych lokalizacji - Reklamy Google Ads możesz wyświetlać użytkownikom znajdującym się tylko na wybranym obszarze. Mogą zatem być to turyści, którzy odwiedzili Zakopane na kilka dni, jak i przyjezdni, którzy zatrzymali się jedynie w okolicy Zakopanego - możesz określić dowolny promień o danej centralnej lokalizacji.
- Wiele miejsc reklamowania się - Możesz skorzystać z linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, jak również reklamy banerowej na wielu witrynach partnerskich. Jako osoba odpowiedzialna za marketing sklepu internetowego, docenisz również reklamy produktowe Google zakupy, a także możliwość tworzenia remarketingu śledzącego użytkowników, którzy już Twoją stronę odwiedzili. Finalnie możesz też budować reklamy wideo na portalu Youtube, które angażują i poszerzają świadomość danego produktu czy usługi.
- Mierzalność - Google Ads odpowiada na kluczowe biznesowe pytania, jak np. to ile kosztuje średnio pozyskanie przez Ciebie klienta, które grupy odbiorców są wartościowe, a które warto wygaszać. Otrzymujesz sporo danych związanych z kosztem kliknięć - np. ile wyniosło najdroższe, a ile najtańsze. To wszystko bezcenne dane dla każdego przedsiębiorcy.
Rozliczanie z Google Ads - jaka zasada?
Preferowanym sposobem rozliczenia przez reklamodawców jest to za kliknięcie. Oznacza to, że płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś z reklamy realnie przejdzie na witrynę internetową. Znając stawki za kliknięcia można zyskujemy też przewidywalne budżetowo środowisko reklamowe, które pozwala nam skalować reklamy lub je wygaszać w zależności od sezonu sprzedażowego czy tego, czy akurat mamy moce przerobowe.
Jak wybrać partnera do Google Ads?
Wybór agencji do prowadzenia reklam Google Ads pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Nie tracisz zasobów, by poznać system, zaprojektować architekturę kampanii i później ją optymalizować. Ponadto, o wiele szybciej dojdziesz do optymalnych wyników przynoszących satysfakcjonujące rezultaty. Głównym źródłem informacji o agencjach są oczywiście strony internetowe. Warto zatem sprawdzić liczbę specjalistów, certyfikaty, partnerstwa, case study, wykorzystywane technologie i opinie klientów. To wszystko powinno dać relatywnie dobry obraz danej agencji.