Google Ads Zamość.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Zamość.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Zamość

Zamość to prężny ośrodek miejski i turystyczny, który gromadzi wiele branż - zarówno z sektora produkcyjnego i sprzedażowego, jak i usługowego. Prowadząc biznes w Zamościu musisz zatem upewnić się, że Twoja reklama będzie możliwie efektywna w obliczu silnych działań ze strony konkurencji. W tym kontekście warto rozważyć Google Ads, które jest najchętniej wybieranym narzędziem reklamowym, zarówno przez firmy z Zamościa, jak i z całego świata. Przyjrzyjmy się zaletom Google Ads, które o tej popularności zdecydowały!

Dlaczego Google Ads da się lubić?

Jest przynajmniej kilka przyczyn, dla których przedsiębiorcy tak bardzo cenią reklamę tworzoną z wykorzystaniem narzędzia Google Ads.

Pierwsza z nich to oferowana mierzalność kampanii. Ponieważ wszystko dzieje się w internecie i może zostać zmierzone, otrzymujesz dokładne informacje na temat swoich reklam. Wiesz ile kosztuje średnio pozyskanie klienta, które kliknięcie było najdroższe, a które najtańsze. Wiesz też, którzy odbiorcy najlepiej konwertują lub w jakich godzinach Twoja strona jest najchętniej odwiedzana.

Drugi czynnik sukcesu to skuteczność związana z miejscem wyświetlania się reklam. Możesz pokazywać swoje reklamy w wyszukiwarce Google, ale też wyświetlać banery, tworzyć reklamy wideo na Youtube, czy tworzyć reklamy produktowe i remarketing. Każdy kanał sprawdzi się dla pewnego typu biznesów, a intensywność wyświetlania reklam możesz modulować w zależności od sezonu sprzedażowego czy posiadania mocy przerobowych.

Trzecia to elastyczność czasowa i finansowa. Pierwszą kampanię możesz uruchomić już w kilka godzin (chociaż oczywiście wymagać ona będzie nieustannej optymalizacji) i możesz zainwestować dowolną kwotę - kilkaset złotych miesięcznie, jak i kilka milionów złotych rocznie. Inwestycja budżetowa zależy od skali, lokalizacji i typu kampanii, ale Google w żaden sposób nie wymusza minimum zainwestowanych środków.

Google Ads dociera do osób przebywających w określonej przez Ciebie lokalizacji - może być to np. Zamość i okolice. Co więcej - targetujesz reklamy na osoby, które idealnie pasują profilem do Twojego modelowego klienta ze względu na wiek, płeć czy zachowania w internecie i odwiedzane strony internetowe. To wszystko sprawia, że kampanie lokalne na Zamość, jak i każde inne miejsce w Polsce, będą bardzo skuteczne i zoptymalizowane pod kątem finansowym bowiem nie będziesz przepalać budżetu na docieranie do osób, które nie są w ogóle zainteresowane Twoimi produktami lub usługami.

Google Ads Zamość - samodzielnie czy z agencją?

Odwieczne pytanie - zaoszczędzić i próbować samemu czy zatrudnić specjalistów? W przypadku Google Ads warto postawić na to drugie bowiem zaoszczędzisz czas potrzebny na naukę systemu, zaprojektowanie kampanii i jej późniejsze optymalizowanie. Zatrudnienie doświadczonej agencji - przynajmniej w teorii - pozwoli Ci zdecydowanie szybciej uzyskać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.

Jak wybrać agencję?

Strona internetowa to główne źródło wiedzy na temat agencji Google Ads. Warto zatem sprawdzić specjalistów, ich ilość oraz certyfikaty i partnerstwa z Google. Ważne są też opinie klientów, case study czy technologie, z którymi agencja pracuje codziennie. To wszystko powinno zbudować sensowny obraz firmy, w której ręce chcesz złożyć jeden z najważniejszych kanałów marketingu internetowego.