Google Ads Zduńska Wola.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Zduńska Wola.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Zduńska Wola

Prowadzisz firmę w Zduńskiej Woli i chcesz skutecznie dotrzeć do klientów za pośrednictwem Google Ads? To doskonały pomysł bowiem Google Ads oferuje dotarcie do idealnej osoby, w idealnym czasie i idealnym miejscu. To trzy filary reklamy Google Ads, które stoją za tym, że jest to najchętniej wybierane narzędzie do marketingu internetowego w Polsce i to nie tylko przez przedsiębiorców w Zduńskiej Woli, ale i na całym świecie.

Trójca Google Ads

  • Idealny odbiorca - W Google Ads targetujesz swojego odbiorcę tak, by maksymalnie przypominał idealnego klienta Twojego biznesu. Określasz przedział wiekowy, płeć, zachowania i zainteresowania bazujące na profilu odwiedzanych stron czy wpisywanych frazach kluczowych. Z reguły im lepiej stargetowana grupa odbiorców, tym lepszy stosunek poniesionych kosztów reklamy do odniesionych zysków ze sprzedaży produktów i usług.
  • Idealny czas - Twoja reklama może być wyświetlana z mniejszą bądź większą częstotliwością w zależności od rynkowych okoliczności - np. sezonu sprzedażowego lub jego braku. Możesz też regulować intensywność wyświetlania reklam w zależności od aktualnych mocy przerobowych. Co więcej, możesz określać konkretne godziny i harmonogram wyświetlania reklam by nie przepalać budżetu na np. dziwny i niekonwertujący nocny ruch.
  • Idealne miejsce - Twoje reklamy pojawić się mogą np. w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi. Możesz też uruchomić angażujące i budujące świadomość produktów i usług reklamy wideo na platformie Youtube. Inną opcją są szerokie i zasięgowe reklamy banerowe na witrynach partnerskich Google (około 97% wszystkich stron). Prowadząc sklep internetowy ze Zduńskiej Woli, docenisz również reklamę produktową i remarketing, który śledzi użytkowników, którzy już zaznajomili się z Twoją stroną internetową.

Inne zalety?

Google Ads oferuje doskonałą mierzalność dokonań Twojej kampanii. Dokładnie wiesz ile zainwestowałeś, ile zyskałeś, jaki był najdroższy i najtańszy klik w Twojej kampanii. Wiesz też, która grupa odbiorców jest najbardziej zyskowna, możesz z powodzeniem testować różne rozwiązania i izolować grupy czy formaty badawcze od reszty działań. Możesz też nieustannie sprawdzać skuteczność nowych kreacji graficznych i tekstowych. To wszystko bezcenne dane i możliwości dla każdej firmy w Zduńskiej Woli, jak i całym kraju.

Dodatkowo - w Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. To o wiele lepsze rozwiązanie niż płacenie za niemierzalne prasę czy radio!

Jak wybrać partnera do Google Ads?

Przeczytaj opinię o danej firmie w Google Maps, a także na Facebooku. Nie zawsze będą pozytywne, ale całość da Ci ogólny obraz sytuacji dość dobrze. Sprawdź też liczbę specjalistów, certyfikaty i partnerstwa z Google. Poświęć też chwilę czasu na weryfikację case study i opinii klientów, którzy są podani na stronie. Na koniec sprawdź, czy agencja oferuje też inne usługi marketingu online, bo... jak wszystko dobrze pójdzie to i nie samym Google Ads będziesz żył. :)