Google Ads Zduńska Wola
Prowadzisz firmę w Zduńskiej Woli i chcesz skutecznie dotrzeć do klientów za pośrednictwem Google Ads? To doskonały pomysł bowiem Google Ads oferuje dotarcie do idealnej osoby, w idealnym czasie i idealnym miejscu. To trzy filary reklamy Google Ads, które stoją za tym, że jest to najchętniej wybierane narzędzie do marketingu internetowego w Polsce i to nie tylko przez przedsiębiorców w Zduńskiej Woli, ale i na całym świecie.
Trójca Google Ads
- Idealny odbiorca - W Google Ads targetujesz swojego odbiorcę tak, by maksymalnie przypominał idealnego klienta Twojego biznesu. Określasz przedział wiekowy, płeć, zachowania i zainteresowania bazujące na profilu odwiedzanych stron czy wpisywanych frazach kluczowych. Z reguły im lepiej stargetowana grupa odbiorców, tym lepszy stosunek poniesionych kosztów reklamy do odniesionych zysków ze sprzedaży produktów i usług.
- Idealny czas - Twoja reklama może być wyświetlana z mniejszą bądź większą częstotliwością w zależności od rynkowych okoliczności - np. sezonu sprzedażowego lub jego braku. Możesz też regulować intensywność wyświetlania reklam w zależności od aktualnych mocy przerobowych. Co więcej, możesz określać konkretne godziny i harmonogram wyświetlania reklam by nie przepalać budżetu na np. dziwny i niekonwertujący nocny ruch.
- Idealne miejsce - Twoje reklamy pojawić się mogą np. w formie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi. Możesz też uruchomić angażujące i budujące świadomość produktów i usług reklamy wideo na platformie Youtube. Inną opcją są szerokie i zasięgowe reklamy banerowe na witrynach partnerskich Google (około 97% wszystkich stron). Prowadząc sklep internetowy ze Zduńskiej Woli, docenisz również reklamę produktową i remarketing, który śledzi użytkowników, którzy już zaznajomili się z Twoją stroną internetową.
Inne zalety?
Google Ads oferuje doskonałą mierzalność dokonań Twojej kampanii. Dokładnie wiesz ile zainwestowałeś, ile zyskałeś, jaki był najdroższy i najtańszy klik w Twojej kampanii. Wiesz też, która grupa odbiorców jest najbardziej zyskowna, możesz z powodzeniem testować różne rozwiązania i izolować grupy czy formaty badawcze od reszty działań. Możesz też nieustannie sprawdzać skuteczność nowych kreacji graficznych i tekstowych. To wszystko bezcenne dane i możliwości dla każdej firmy w Zduńskiej Woli, jak i całym kraju.
Dodatkowo - w Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją witrynę. To o wiele lepsze rozwiązanie niż płacenie za niemierzalne prasę czy radio!
Jak wybrać partnera do Google Ads?
Przeczytaj opinię o danej firmie w Google Maps, a także na Facebooku. Nie zawsze będą pozytywne, ale całość da Ci ogólny obraz sytuacji dość dobrze. Sprawdź też liczbę specjalistów, certyfikaty i partnerstwa z Google. Poświęć też chwilę czasu na weryfikację case study i opinii klientów, którzy są podani na stronie. Na koniec sprawdź, czy agencja oferuje też inne usługi marketingu online, bo... jak wszystko dobrze pójdzie to i nie samym Google Ads będziesz żył. :)