Google Ads Zgierz.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Zgierz.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Zgierz

Prowadzisz firmę w Zgierzu i chcesz skutecznie docierać do klientów lokalnych, ale i tych z okolic lub Łodzi? Trudne zadanie! Masz przed sobą ogromną grupę odbiorców, więc musisz upewnić się, że reklama, którą prowadzisz jest możliwie dobrze targetowana, a lokalizacja ściśle dopasowana do Twoich potrzeb biznesowych i odpowiadająca rzeczywistej lokalizacji skąd rekrutują się Twoi klienci. Na te wszystkie wyzwania prowadzenia firmy w Zgierzu odpowie Google Ads - najchętniej wybierane narzędzie do marketingu online. Jest cenione nie tylko na terenie Zgierza, ale i całego kraju, a nawet świata!

Zalety Google Ads

  • PPC - Płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś realnie kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją stronę internetową. To o wiele rozsądniejsze rozwiązanie dla biznesu niż sytuacja, w której płaci się tylko za zasięg jak w przypadku prasy czy radia, mając z tyłu głowy chęć pozyskiwania leadów lub twardej sprzedaży. PPC umożliwia również oparcie reklam na twardej analityce i danych, by tworzyć predykcje.
  • Targetowanie - Docierasz do użytkowników określonych przez płeć, wiek czy zainteresowania. Pozwala to targetować reklamy na grupy, które maksymalnie przypominają Twoich klientów i w ten sposób zwiększać prawdopodobieństwo stania się przez nich klientami.
  • Lokalizacje - Twoja reklama będzie się wyświetlać tylko odbiorcom, którzy np. zamieszkują Zgierz lub bezpośrednie okolice. Tę lokalizację możesz oczywiście dowolnie modyfikować. Jeżeli np konkurencja z Łodzi ma wyższy budżet na reklamę, wówczas możesz się skupić stricte na pozyskiwaniu lokalnego ruchu.
  • Wiele kanałów - Korzystasz z linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, jak również reklam banerowych czy wideo na Youtube. Jako sklep internetowy docenisz też skuteczność reklam produktowych, a do wszystkich branż przyda się remarketing, którym dotrzesz do użytkowników.
  • Analiza wyników - Google Ads oferuje doskonałą analitykę. Wiesz ile kosztowało najdroższe kliknięcie, a ile najtańsze. Znasz średni koszt pozyskania klienta, wiesz w jakich godzinach kupują Twoi klienci i które grupy odbiorców są najcenniejsze z punktu widzenia biznesu. To wszystko bezcenne informacje dla każdego przedsiębiorcy i przydatne dane do optymalizacji samej kampanii.

Skalowalne środowisko reklamowe

W Google Ads nie ma limitu inwestycji budżetowej. Oznacza to, że odnajdą się tu zarówno małe punkty usługowe ze Zgierza, jak i duże sklepy internetowe działające na cały kraj. Dzięki przewidywalnemu środowisku, możesz też modulować intensywność wyświetlania reklam - np. w zależności od dostępnych mocy produkcyjnych czy sezonu sprzedażowego. Google Ads potrafi zatem stymulować biznes i dostarcza Ci danych do skalowania nakładów na reklamę i osiągania tym samym większych dochodów.

Komu powierzyć reklamy Google?

Wybór agencji do Google Ads warto poprzedzić wnikliwą analizą potencjalnego partnera. W tym celu należy sprawdzić liczbę specjalistów, ich certyfikaty i partnerstwa z Google. Niemniej ważne są opinie klientów i prezentacja case study ze współpracy z innymi klientami. Na koniec warto dowiedzieć się o technologie, z którymi dana agencja współpracuje. Przed podpisaniem umowy warto też przeczytać jakikolwiek poradnik z Google Ads, by zrozumieć terminologię i metodologię działania przy Google Ads.