Google Ads Żywiec.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Żywiec.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Żywiec

Prowadzisz firmę w Żywcu i chcesz skutecznie pozyskiwać klientów w sieci? Żywiec to miasto z prężną bazą różnych firm, więc musisz upewnić się, że wykorzystujesz odpowiedni kanał reklamowy. Takim z pewnością okaże się Google Ads, który dociera do dobrze stargetowanych odbiorców i wykorzystuje przy tym bardzo znane przestrzenie jak wyszukiwarka Google czy różne witryny partneskie jak wp czy onet. Sprawdźmy zatem, jakie czynniki zadecydowały o tym, że Google Ads jest najchętniej wykorzystywanym narzędziem reklamowym w marketingu internetowym!

Plusy reklam Google Ads w Żywcu i nie tylko

  • Targetowanie - Docierasz do osób, które są sprofilowane pod kątem Twojego hipotetycznego "idealnego" klienta. Oznacza to, że określasz wiek, płeć czy zainteresowania zgodne z tymi, jakie posiadają Twoi klienci jako statystyczna całość. Z reguły, im lepiej określona grupa odbiorców, tym taniej się do nich dociera gdyż nie przeznaczasz budżetu na puste kliki czy wyświetlenia.
  • Wiele miejsc - Możesz korzystać z wyszukiwarki Google wyświetlając w niej linki sponsorowane. Możesz też wyświetlać reklamy banerowe, jak również reklamy wideo na platformie Youtube. Na koniec - dla sklepów internetowych możesz skorzystać z reklam produktowych, a każdy przedsiębiorca doceni też opcję remarketingu czyli reklam, które podążają za użytkownikami, którzy już byli na Twojej witrynie.
  • Lokalizowanie odbiorców - Wyświetlasz reklamy tylko dla określonej lokalizacji. Może to być Żywiec i okolice, ale może być też cały kraj. Wszystko zależy od Twojego typu biznesu oraz celów, jakie chcesz uzyskać.
  • Mierzalność - Google Ads dostarcza bezcennych danych z punktu widzenia każdego biznesu. Wiesz np. ile kosztuje Cię średnio pozyskanie klienta, ile kosztuje najdroższe kliknięcie, a ile najtańsze. Wiesz też, które grupy są dla Ciebie najbardziej kaloryczne, a które warto wygaszać.
  • PPC - Płacisz tylko za kliknięcie i realne przejście użytkownika na Twoją witrynę. To zdecydowanie lepsze rozwiązanie, niż płatność jedynie za docieranie do użytkownika jak to ma w zwyczaju radio czy prasa.

Google Ads stymuluje biznes kiedy trzeba

Ogromną zaletą Google Ads jest to, że możesz stymulować swój biznes w zależności od potrzeb - np. zwiększonych mocy przerobowych lub sezonu sprzedażowego, lub ograniczać intensywność wyświetlania reklam w czasie, kiedy nie konwertują one dobrze. Google Ads oferuje szerokie pole do optymalizacja własnych kampanii i potrafi nadawać lub dopasowywać się do rytmu Twojego biznesu. To bardzo cenne.

Jak wybrać agencję Google Ads w Żywcu?

Prowadząc firmę w Żywcu nie musisz koniecznie szukać partnera do Google Ads z Żywca. Agencja może być zlokalizowana w dowolnym miejscu, a wszystkie formalności załatwisz przez Internet. Skup się zatem na weryfikacji strony potencjalnego partnera - case study, doświadczenia specjalistów i ich ilość, certyfikaty, oraz technologie, z którymi agencja współpracuje. Równie ważną kwestią są opinie klientów. Nie muszą być w całości pozytywne, ale odpowiedzi na nie agencji pozwolą również ocenić merytorykę działania i ogólny klimat firmy.