Google Ads Jelenia Góra
Jelenia Góra to świetne miejsca do reklamowania swojego biznesu za pośrednictwem Google Ads. Masz stosunkowo solidną bazę odbiorców lokalnych, jak również wiele osób przejezdnych z racji turystycznej atrakcyjności regionu. Dzięki Google Ads skutecznie dotrzesz do mieszkańców Jeleniej Góry ze względu na rozbudowane możliwości targetowania i lokalizowania reklam. Masz też opcję skorzystania z wielu kanałów jednocześnie, a sam system oferuje również doskonałą mierzalność wyników.
Czy Google Ads prowadzić samemu w Jeleniej Górze?
Zdecydowałeś się już na Google Ads, ale jeszcze nie wiesz czy podejść do tematu samodzielnie i jakie plusy czekają Cię przy współpracy z agencją? Cóż - zaoszczędzisz mnóstwo czasu i pieniędzy!
Nauka systemu, zdobywanie doświadczeń, stworzenie kampanii z poprawną architekturą i jej późniejsza optymalizacja potrafią zająć naprawdę sporo czasu. Wszystko to jest okraszone licznymi testami, przy których niejednokrotnie po prostu przepalisz środki, które doświadczony specjalista mógłby ulokować sensowniej. Google Ads wypełnione jest różnymi rozwiązaniami, które sprawdzają się w odniesieniu do wielu zmiennych, o których możesz nawet nie wiedzieć. To wszystko sprawia, że współpraca z doświadczoną agencją stała się w zasadzie kluczowa, by osiągać dobre wyniki w tym narzędziu.
Ile kosztuje reklama w Google i jaki biznes się tam odnajdzie?
Reklama Google Ads kosztuje tyle, ile na nią wydasz - Google w żaden sposób nie limituje górnych czy dolnych kwot. Wszystko zależy od typu i celów biznesu, lokalizacji wyświetlania reklam, sposoby rozliczenia, wykorzystywanych kanałów czy fraz kluczowych. Jest mnóstwo zmiennych, które determinują ostateczny koszt kampanii. Mała firma usługowa może reklamować się w Jeleniej Górze za kilkaset czy dwa tysiące złotych i być równie zadowolona co ogólnokrajowy sklep internetowy inwestujący miliony rocznie w widoczność w sieci.
Zalety Google Ads
- Mierzalne środowisko reklamowe oferuje bezcenne dane dla każdego biznesu. Wiesz ile średnio kosztuje pozyskanie klienta, który klik był najdroższy, a który najtańszy, czy o jakich godzinach Twoi klienci najczęściej odwiedzają Twoją stronę. Poznajesz też charakterystyki najcenniejszych grup docelowych.
- Targetujesz reklamy na uzytkowników, którzy maksymalnie przypominają Twojego "klasycznego" klienta. Określasz wiek, płeć czy hobby odbiorców reklam. Działanie to sprawia, że zwiększasz prawdopodobieństwo zakupu przez nich Twoich produktów lub usług.
- Płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i zostanie przeniesiony na Twoją stronę internetową. To wiele lepsze rozwiązanie niż płatność za zasięgi czy samo bycie widocznym w prasie czy radio kiedy chcesz, by reklama przynosiła twardą sprzedaż, a nie tylko wspierała świadomość Twojej marki u szerokich grup odbiorców.
- Twoje reklamy mogą pojawić się w wielu miejscach. Możesz skorzystać z linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, jak również z reklam banerowych na różnych witrynach partnerskich jak onet czy wirtualna polska. Możesz też tworzyć remarketing, reklamy produktowe czy reklamy wideo dostępne na platformie Youtube.